۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۳۳۵۷
تحليلگر مسائل سياسي:

رعايت خطوط قرمز اصل و اساس نظام است

رعايت خطوط قرمز اصل و اساس نظام است و باعث پيروزي تيم مذاکره کننده و باج ندادن به دشمنان مي شود.
رعايت خطوط قرمز اصل و اساس نظام است
به گزارش جهانبین نیوز، جواد رئيسي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه در خصوص خطوط قرمزي که مقام معظم رهبري براي مذاکرات هسته اي تعيين کردند اظهارداشت:در موضوع مذاکرات هسته اي با گروه ۱+۵ رعايت خطوط قرمز نظام، اصول مد نظر رهبر معظم انقلاب و عزت ملت ايران اسلامي از سوي تيم مذاکره کننده کشورمان ضروري است.

رئيسي با بيان اينکه رعايت خطوط قرمز اصل و اساس نظام است و باعث پيروزي تيم مذاکره کننده و باج ندادن به دشمنان مي شود افزود: در اين مذاکرات همه به دنبال توافق خوب هستند و رهبر معظم انقلاب براي رسيدن به توافق نهايي مناسب، ۶ اصل و معيار را مطرح کردند که بايد در دستور کار تيم مذاکره کننده قرار گيرد.

وي با اشاره به ضرورت حفظ عزت و شان ملت ايران در مذاکرات هسته اي اظهار داشت: حفظ خطوط قرمز نظام مهم است و در هر گونه توافقي اين اصول بايد رعايت شود، حتي اگر قرار باشد ايران و ۱+۵ در دوره مشخص شده به توافق نرسند هيچ اتفاق خاصي نيفتاده و اينها نوعي بازي سياسي است که آمريکايي ها دنبال مي‌کنند.

رئيسي عقبه ملت ايران را در ۳۷ سال گذشته را عدم ترس از قدرت پوشالي دشمن بيان و تصريح کرد: مذاکره کنندگان هسته اي نبايد هيچ هراسي از دشمن داشته باشند زيرا اگر دشمن بخواهد شيطنت کند ملت ايران دوباره پاسخ کوبنده به آنان خواهد داد


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۷:۴۷

6 Jan 2020