۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۲۳۰۶۲

بستر هاي لازم براي ماه مبارک رمضان در مناطق گردشگري بن فراهم مي شود

با همت کليه ادارات شهرستان بن بستر هاي لازم براي ماه مبارک رمضان در مناطق گردشگري فراهم مي شود.
بستر هاي لازم براي ماه مبارک رمضان در مناطق گردشگري بن فراهم مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام و المسلمين سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در جلسه ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر ضمن تبريک فرارسيدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رمضان، فرصتي طلايي براي جامعه اسلامي است تا در سايه آن به بحث تعليم، تربيت ديني، تهذيب، تزکيه و تقوا بيشتر پرداخته شود .

غضنفري به کاهش جرايم در ماه مبارک رمضان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته به همت مردم و مسئولين توانستيم بسياري از مسائل را از نظر قانوني و شرعي به مردم اطلاع رساني کرده و با فرهنگ سازي صحيح شاهد کاهش جرايم در اين ماه باشيم.

وي به روزه خواري در ملا عام اشاره کرد و گفت: بسياري از جرم بودن اين مساله اطلاعي ندارند در صورتي که روزه خواري هر چند باوجود داشتن عذر شرعي، در ملا عام از نظر قانوني جرم محسوب شده و جريمه دارد.

غضنفري فراهم کردن بستر هاي لازم جهت اسکان مسافران تابستاني در اين ايام را امري لازم دانست و افزود: يکي از وظايف مهم ستاد احيا امر به معروف و نهي از منکر فراهم کردن بستر هاي مناسب در مناطق گردشگري شهرستان بوده تا ضمن استقبال شايسته از مسافران، به خوبي در احياي واجب فراموش شده عمل کنند.

وي تصريح کرد:يکي از لازمه هاي داشتن جامعه پويا ايجاد نشاط و شادابي است که بايد در چارچوب دين مبين اسلام باشد و امر به معروف و نهي از منکر در جامعه يعني نسبت به يکديگر احساس مسئوليت نموده و در جهت رشد همديگر تلاش کنيم.


وي به تشکيل گروه هاي امر به معروف و نهي از منکر در پايگاه هاي بسيج و اصناف و ساير ادارات اشاره کرد و گفت: همه مسئولين موظف به احياي اين فرضيه و ترويج آن هستند.

امام جمعه بن بکار گيري شيوه هاي صحيح امر به معروف و نهي از منکر را مهم دانست و خاطر نشان کرد: امران به معروف بايد با شيوه هاي صحيح آشنا بوده تا نقش خود را به خوبي ايفا کرده و تاثير گذار باشند.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر، در اين جلسه مقرر شد اعضاي ستاد احياي امربه معروف و نهي از منکر با همکاري ادارات شهرستان به فضاسازي شهرستان و مناطق گردشگري در ماه مبارک اقدام نموده و مردم و مسافران تابستاني را با نصب بنر و اطلاعيه هايي از قوانين و جرايم روزه خواري آشنا نمايند.

برپايي نماز جماعت در مناطق گردشگري از ديگر مصوبات اين جلسه بود و تاکيد شد که براي ايجاد فضاي معنوي و بهره مندي هر چه بهتر از اين ماه مبارک، فضايي براي اقامه نماز جماعت برپا شده و نمايشگاه هاي فرهنگي مذهبي اخنصاص يابد.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۵:۵۰

27 Dec 2019