۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۳۰۵۱
مدیر دپارتمان مرکزی آی سی تی کودکان و نوجوانان مجتمع فنی تهران:

رسانه ها بیشترین تاثیر را در فرهنگ سازی یک جامعه دارند

مدیر دپارتمان مرکزی آی سی تی کودکان و نوجوانان مجتمع فنی تهران گفت: قدرت رسانه ها به گونه ای است که می تواند بیشترین تاثیر را در فرهنگ سازی یک جامعه داشته باشند.
رسانه ها بیشترین تاثیر را در فرهنگ سازی یک جامعه دارند
محمد نصیری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جهانین نیوز اظهار داشت: ایران می تواند به عنوان یک بازوی اجرایی بهترین سرمایه ها را در کشور هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه امروزه ما در عصر دیجیتال به سر می بریم تصریح کرد: ما باید با برنامه های مختلف و با تشکیل تیم پیروزمند بتوانیم در جهت توسعه کشور پرچم خود را بالا نگه داریم.

نصیری ادامه داد: ما می توانیم به عنوان یک پیام رسان مهارت شغلی و کارآفرینی برای کودکان آینده ای مطلوب را برای جامعه رقم بزنیم.

وی اذعان داشت: لازم است با برنامه ریزی های جامع و کامل در آینده کاری کنیم که در هر خانواده ایرانی یک کارآفرین نمونه را تربیت کرده باشیم که در راستای توسعه استان و یا کشور خود گام بردارد.

نصیری با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند در فرهنگ سازی یک جامعه بیشترین تاثیر را داشته باشند عنوان کرد: رسانه ها یک مسئولیت خطیر در راستای اطلاع رسانی را به دوش می کشد که لازم است در این راستا بتواند به خوبی انجام وظیفه کند.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش، شهرداری ها و شورای شهر، خانواده ها، رسانه ها و ... بهترین گزینه هایی هستند که می توانند در مهارت های زندگی تاثیر بسزایی را داشته باشند.

نصیری بیان داشت: دپارتمان یک موسسه خصوصی است که بسیاری از رسالت های آموزشی را به دوش خواهد کشید و در راستای توسعه کشور و تربیت کار آفرین از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه مسئولین نیز باید همکاری لازم را برای استفاده از تکنولوژی های صحیح با مردم داشته باشند اظهار داشت: تکنولوژی به روز در جامعه یک ضرورت به شمار می آید که مسئولین باید آموزش های صحیح استفاده کردن از آن را به مردم یاد دهند.

نصیری با تاکید بر اینکه لازم است ظرفیت های هر استان به خوبی شناسایی شود بیان داشت: چنانچه ظرفیت های هر استان به خوبی شناسایی شود می توان یک حرکت قوی در توسعه هر استان به وجود آورد.

وی به ظرفیت های گردشگری استان چهار محال و بختیاری اشاره کرد و بیان داشت: استان چهار محال و بختیاری دارای ظرفیت های گوناگون از جمله گردشگری می باشد که با همکاری مسئولین می توان ظرفیت های این استان را به جهانیان نشان داد.

نصیری همچنین به فرهنگ سازی های مختلف در راستای حفظ محیط زیست نیز اشاره کرد و گفت: ما می توانیم از طریق آموزش به فرزندانمان چگونگی حفظ محیط زیست را نشان دهیم که در آینده در این امر پیروز گردیم.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۸:۰۵

2 Jan 2020