۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۲۰۴۱۵
شهردار شهرکرد:

افتتاح پنج طرح عمران شهری شهرکرد در دهه فجر

شهردار شهرکرد از افتتاح پنج طرح عمران شهری همزمان با دهه مبارک فجر سال جاری در مرکز استان خبر داد.
افتتاح پنج طرح عمران شهری شهرکرد در دهه فجر
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی در نشست عمرانی شهرداری شهرکرد اظهار کرد: افتتاح ساختمان اداری شهرداری مسکن مهر منظریه، باند دوم کمربندی ۱۵ خرداد، پل هوایی بلوار رهبر اشکفتک، مسیل خیابان بوعلی سینا و اصلاح و بهسازی جاده رحمتیه از جمله ی این طرح ها است که در دهه مبارک فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی افزود: برای اجرای این پنج پروژه عمران شهری افزون بر ۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی شهرداری شهرکرد هزینه شده است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: برگزاری و مشارکت در آیین‌های مرتبط با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین آذین بندی، زیباسازی و فضاسازی معابر شهری از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: با افتتاح و انجام این برنامه ها، زمینه برای ارتقا سطح رضایتمندی مردم ازخدمات این شهرداری فراهم شود.

غلامیان دهکردی خاطر نشان ساخت: شهرداری شهرکرد همواره به عنوان یک نهاد غیردولتی، در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و حل مشکلات شهر تلاش شبانه‌روزی می‌کند.
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اردشیر
شهردار محترم : چرا کمربندی شهرکرد ( از پایین میدان شهدا به طرف میدان قمر بنی هاشم ) احداث نمی شود .
لازم است بعد از چند سال کمربندی شهر شهرکرد به اتمام برسد چون واقعا مشکلات زیادی در امر تردد در قسمت میدان معلم و میدان شهدا وجود دارد لطفا نسبت به این موضوع تصمیم گیری نمایید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۲:۲۵

17 Feb 2020