۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۲۰۱۱۵
به منظور تببین وضعیت و اهداف؛

نشست خبری چهارمین مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز برگزار شد

حجه الاسلام کریمی مسئول ستاد اقامه نماز استان گفت: به دلیل کیفیت بالای برگزاری دوره قبل، امسال برای دومین سال متوالی افتخار برگزاری این جشنواره به استان چهارمحال و بختیاری محول شده است.
نشست خبری چهارمین مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز، نشست خبری چهارمین مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز کشور، امروز با حضور مسئولان ستاد اقامه نماز استان و مدیر کل ارشاد اسلامی استان در محل اداره کل ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برای تبیین وضعیت و اهداف این مسابقه ملی برگزار شد.

دکتر خلیلی مسئول جهاد دانشگاهی استان که مسئولیت کمیته هماهنگی این جشنواره را بر عهده دارد با اعلام اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره چهار کمیته ی تبلیغات، هماهنگی، پشتیبانی و علمی در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به تبلیغات بسیار سنگینی که متاسفانه ضد ادیان الهی و بخصوص دین مبین اسلام صورت میگیرد؛ هدف ما از برگزاری جشنواره وبلاگنویسی بسیار فراتر از ابزار نوشتمانی است. ما میخواهیم گفتمانی را برای ترویج نماز در جامعه ایجاد کنیم.

خلیلی گفت: اصولا پرداختن به مبحث نماز با پشتوانه چندین صد ساله آن کار راحتی نیست زیرا بزرگان بسیاری در مورد تبلیغ آن تلاش کرده اند. مسئله مهمی که در بحث نماز وجود دارد بحث دعوت خوش و صمیمانه به نمازخوانی است.

خلیلی گفت: از آنجایی که ما منادی برترین گفتمان دینی در سطح جهان هستیم لذا برای تبلیغ آن نیز نیاز به ابزاری بود که بتواند پاسخگوی طیف گسترده مخاطبان باشد. به همین منظور ما از بستر اینترنت و وبلاگنویسی که از فعالترین حوزه های نشر اطلاعات است استفاده کردیم.

خلیلی ادامه داد: اگر بخواهیم هدف جشنواره وبلاگنویسی نماز را در یک جمله خلاصه کنیم، چنین میتوان گفت که فلسفه وبلاگنویسی نماز؛ قرار دادن یک ابزار توانمند در خدمت والاترین گفتگوی عالم که همان نماز است می باشد.

در ادامه این جلسه، حجه الاسلام کریمی مسئول ستاد اقامه نماز استان و مجری چهارمین دوره جشنواره ملی وبلاگنویسی نماز به تشریح جزئیات این مسابقه پرداخت و گفت: به دلیل کیفیت بالای برگزاری دوره قبل، امسال برای دومین سال متوالی افتخار برگزاری این جشنواره به استان چهارمحال و بختیاری محول شده است.

کریمی افزود: به دلیل استقبال وبلاگنویسان و شرکت کنندگان این مسابقه را تا امروز (۱۳۹۳/۱۰/۲۰) تمدید کرده بودیم که با تماسهای مکرر متقاضیان امروز اعلام میکنیم که این مسابقه برای بار دوم تا تاریخ پانزدهم اسفند ۹۳ تمدید میشود.

حجه الاسلام کریمی گفت: بر خلاف سال گذشته، امسال فقط وبلاگ ها اجازه شرکت در مسابقه وبلاگنویسی نماز را دارند. و همه وبلاگهایی که شرکت میکنند بایستی حداقل ده پست مرتبط با موضوعات مسابقه را داشته باشند.

مسئول ستاد اقامه نماز استان در خصوص ثبت مشخصات وبلاگنویسان در مسابقه افزود: از آنجایی پس از ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات توسط خود شخص وجود ندارد لذا از همه شرکت کنندگان درخواست میکنیم که در حین ثبت نام نهایت دقت را به عمل آورند.

وی در همین باره ادامه داد: در صورتی که فردی مشخصات خود را به اشتباه وارد کرده است بایستی با تماس با دبیرخانه جشنواره نسبت به اصلاح مشخصات خود اقدام نماید.

کریمی افزود: اطلاعات کامل نحوه ثبت نام و موضوعات مسابقه در سایت مسابقه به آدرس www.chb.namaz.ir در دسترس عموم قرار دارد.

در ادامه این نشست عروجی، نماینده کمیته علمی جشنواره گفت: سال گذشته بیش از ۵۰۰۰ وبلاگ در سومین دور مسابقه وبلاگنویسی نماز شرکت کردند که از این میان حدود ۵۰۰ وبلاگ به دلیل نداشتن شرایط اولیه مسابقه، در مرحله داوری مقدماتی حذف شدند و مابقی وبلاگها در مرحله داوری پیشرفته مورد داوری قرار گرفتند که از میان آنها ۱۱۰ وبلاگ به عنوان وبلاگ برتر انتخاب شدند. و امسال نیز برای داوری دقیق تر وبلاگهای راه یافته به مرحله داوری پیشرفته، توسط تیم داوری تخصصی سایت تبیان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۰:۵۲

6 Jan 2020