۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۸۲۳۹
نگاهی به وضعیت دهستان موگویی

خريد تجهيزات جهت تکميل راهدارخانه روستاي خويه به مرکز شهرستان کوهرنگ

در زمان سفر مقام معظم رهبری به این منطقه در سال 71، اصلا جاده ای وجود نداشت اما هم اکنون بيش از 100 کيلومتر جاده اصلي احداث و 50 کيلومتر جاده فرعي بهسازي شده است.
خريد تجهيزات جهت تکميل راهدارخانه روستاي خويه به مرکز شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین، معاون فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر اظهار کرد: تجهيزات لازم جهت تکميل زيرسازي و تسطيح جاده خويه به مرکز شهرستان کوهرنگ خريداري شده است.

علی بدري بابادي گفت: در بخش برق رساني از 15 روستاي دهستان موگويي 11 روستا برق رساني شده اند و 4 روستاي باقيمانده زير 10 خانوار هستند که در حال رايزني با اداره برق هستيم که روستاهاي باقيمانده را برق رساني کنيم.

 وي با اشاره به تغییر وضعیت جاده این منطقه گفت: در زمان سفر مقام معظم رهبری به این منطقه در سال 71، اصلا جاده ای وجود نداشت اما هم اکنون بيش از 100 کيلومتر جاده اصلي احداث و 50 کيلومتر جاده فرعي بهسازي شده است.

 بدري بابادي در ادامه به آنتن دهي تلفن همراه اشاره کرد و افزود: در بخش مخابرات و ارتباطات از تلفن هاي ثابت جي اس ام و تلفن همراه اول در روستاهاي دهستان موگويي آنتن دهي مي شود.

 وي با اشاره به اینکه  11 روستا از آب آشاميدني بهداشتي برخوردار هستند گفت: پنج روستا هم از 4 شبکه صداوسيما بهره مند هستند.

 دهستان موگويي در 60 کيلومتري مرکز شهرستان و 140 کيلومتري مرکز استان قرار دارد و داراي 3555 نفر جمعيت و 752 خانوار است و 5 شهيد تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کرده است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سيدعلي
باسلام به مسولين جهارمحال بختياري وروستاي خويه:
همان طور كه كفته شد درسال ١٣٧١ جاده در روستاي خويه بازكشايي شد.اما متاسفانه تا الان ما سودي از اين جاده نديده ايم با اين بيجهاي تندو اين كه با اولين بارش باران كه كوجكترين سيلي را به همراه داشته باشدبسته ميشود كه ميشود هم راحت اين جاده راباز كرد بعدش هم جاده اي كه درسال ١٣٧١ تا الان هيج تعغيير وتحولي در ان نبود.كه مي گويند الحمد الله:سال ٩٣ ان را شن ريزي كردند كه متاسفانه اين فقط وفقط يك شايعه است .
٢.درمورد .برقرساني است كه با اين حال كهكاهي نيرو هم در روستا مستقر ميكنند با اين حال هم برق اين منطقه قطع وتا ١٠ روز هم طول ميكشد تا ان را وصل كنند. كه مسولين كفته اند برق نيست لامب ميخواهيد جكار يا توي خيابانهاي روستا ١٠ لامب در شب روشن نميشود.
٣.بحث انتن دهي تلفن . كه اين كه ديگراز همه بدتر كه اين هم درسال شايد ٥ يا٦ ماهي وصل باشد.
٤.شبكه صدا وسيما كه نبودنش بد وبودنش هم بدتر است زيرا در حال حاضر ميكويند ٤ شبكه راه اندازي كرده ايم اما متاسفانه در حال حاضر ما ٢ شبكه بيشتر نداريم متاسفيم براتون : اينقدر از خودتون دم نزنيد تا كي ميخواهيد .. اين مردم اگر زبان ندارند ياراه چاره ندارند اما خدا يي كه دارند. يه كم
خدا ترس باشيد سعي كنيد لقمه اي كه ميخواهيد بخوريد حلال باشد.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۷:۴۲

30 Dec 2019