۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۱۴۵۳۱
گفتگوی جهانبین نیوز با قهرمان ملی:

بد قولي مسولان به بازيكنان تيم ملي والیبال نشسته بانوان

یکی از اعضای اصلی تیم ملی والیبال نسشته بانوان کشورگفت: مسولین به هیچ کدام از قول های خود عمل نکردنند.
بد قولي مسولان به بازيكنان تيم ملي والیبال نشسته بانوان
نسرین فرهادی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: بعد از قهرمانی در مسابقات گوانجو استاندار سابق قول یک قطعه زمین به اعضای تیم ملی استان داد اما متاسفانه بعد از سه سال پیگیری هنوز مسولین به قول خود وفا نکردنند.
فرهادی ادامه داد که: بهزیستی کشور هم قول یک واحد آپارتمانی مسکن مهر را به اعضای تیم ملی داد این در حالی است که مسولین استانی قول خود عمل نکردنند و می گویند شما با معلولین تحت پوشش این اداره فرقی نمی کنید.

وی اظهار کرد: این مسولین حاضر نیستند یک سانس سالن جدا در اختیار قهرمانان کشوری قرار دهند ولی ما با کمترین امکانات سعی و تلاش می کنیم تا بتوانیم پرچم مقدس ایران را برافراشته نگه داریم.


این بازیکن تیم ملی با اشاره به اهدا ء یک واحد آپارتمانی به هم نوعان خودشان در استان زنجان خاطر نشان شد: ما به خاطر تلاش خودمان تا کنون توانسته ایم چندین سال به صورت مستمر در تیم ملی باقی بمانیم به همین منظور برای آمادگی جسمانی خود در لیگ دیگر استان ها در حضور پیدا کردیم.
فرهادی با اشاره  به حضور تیم ملی والیبال نسشته بانوان در مسابقات پارا آسیای در مهر ماه سال جاری در کره تصریح کرد: بازیکنان تیم در آمادگی خوبی قرار دارند وما  تلاش می کنیم حداقل نائب قهرمان این مسابقات باشیم.
وی گفت: در ورزش کشور بیشتر آقایان را در نظر می گیرند به همین منظور بانوان را از رفتن به مسابقانت کشوری به دلیل کمبود بودجه محروم مي كنند.
این قهرمان ملی در پایان از مسولین خواست تا فکری به حال آینده شغلی این افراد بکنند.

انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

الهه
متاسفم برای فدراسیون والیبال جانبازان و معلولین که انقدر سطح فکرشون پایینه که میلیونها خرج تیمهای آقایان میکنند اما تیم والیبال نشسته بانوان ایران که سهمیه ورود به مسابقات جهانی رو گرفته،اعزام نمیکنند.تا سطح فکر این آدمها همینقدره، تیم والیبال نشسته بانوان محاله که بتونه پیشرفت کنه...!!!

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۸:۱۱

31 Dec 2019