۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۳۶۱۸

کاش صداوسیما یکبار هم از مناطق محروم شروع می کرد

تاکنون همه ی شهرهای ایران و خیلی از روستاها مجهز به سامانه ی دیجیتال شده و قادر به دریافت این شبکه ها هستند اما متاسفانه مردم دهستان محروم دیناران مثل همیشه از این مورد هم محروم هستند.
کاش صداوسیما یکبار هم از مناطق محروم شروع می کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی هفت چشمه، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور مبارزه با اثرات مخرب برنامه های ماهواره ای اقدام به تاسیس شبکه های متعدد دیجیتال کرده که دریافت آن ها نیاز به یک گیرنده(مبدل دیجیتال یا ست تاپ باکس) و یک فرستده(که در دکل های تلویزیونی نصب می شود) دارد.

تاکنون همه ی شهرهای ایران و خیلی از روستاها مجهز به سامانه دیجیتال شده و قادر به دریافت این شبکه ها هستند اما متاسفانه مردم دهستان دیناران مثل همیشه از این مورد هم محروم هستند.

شهرهای بزرگ خواه ناخواه امکانات اینچنینی را دریافت می کنند،پس انتظار می رفت یکبار هم که شده دولت و صداوسیمای استان مناطق محرومی چون دهستان دیناران را اولویت دهد و حالا که دهستان دیناران در انتهای این فهرست قرار گرفته انتظار می رود نسبت به مجهز کردن دکل تلویزیونی روستاهای دهستان دیناران از جمله دکل تلویزیونی قراب،گردپینه اقدام شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ای کاش

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۰:۳۸

23 Feb 2020