۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۱۱۴۳۹
همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)

پیکر چهار شهید حادثه تروریستی دیاله عراق در شهرکرد تشییع شد

پیکر سه شهید حادثه تروریستی دیاله عراق صبح امروز با حضور اقشار و گروه های مختلف استان در شهرکرد تشییع شد.یک شهید دیگر بعداز ظهر امروز در لردگان تشییع خواهد شد.
پیکر چهار شهید حادثه تروریستی دیاله عراق در شهرکرد تشییع شد
به گزارش جهانبین نیوز، پیکر مطهر شهیدان رضا امانی اهل چالشتر، کامران شبان اهل اشکفتک، مرتضی پالار اهل هفشجان صبح امروز بر روی دستان خیل عاشقان و ارادتمندان به اهل بیت(ع) و مسئولان استان از میدان ۱۲ محرم شهرکرد تا میدان امامزادگان دومعصوم تشییع شد.

همچنین پیکر شهید علی حسین خلیلی پس از این مراسم برای تشییع به زادگاهش لردگان منتقل شد.

در این مراسم که صبح از ساعت ۹ آغاز شد مردم، اقشار و گروه‌های مختلف استان و برخی از مسئولان حضور داشتند،مراسم تشییع جنازه شهدای دیاله عراق که همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ص) شد، از شکوه و عظمت خاصی برخوردار شد و عزاداران این امام همام با برگزاری مراسمات عزاداری و سینه‌زنی بر وحدت جهان اسلام و مقابله با تروریسم تاکید کردند.

به گزارش جهانبین نیوز، تروریست‌های مسلح عصرجمعه ۲۲ آذرماه به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی که عازم محل اقامت خود بودند در منطقه ˈالندیˈ نزدیک به منطقه بلدروز در استان دیاله واقع در ۷۵ کیلومتری شمال شرق بغداد حمله و با استفاده از انواع سلاح آن‌ها را به گلوله بستند.

در این حمله تروریستی ۱۸ کارگر و مهندس ایرانی و عراقی کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند که نه نفر از این شهدا از چهارمحال و بختیاری است.

پیکر مطهر دو شهید دیگر به نام‌های علی شیخی‌نژاد و محمدرضا کیوانی از چهارمحال و بختیاری هنوز شناسایی نشده است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

رضا امانی اهل اشکفتک است و کامران شبان اهل چالشتر، برعکس نوشته اید.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۷:۱۷

27 Dec 2019