۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۸۳۲۷
محسن رضایی در جمع مردم بروجن:

ایران یک قدرت بازدارنده است، ما تهدید را تبدیل به فرصت کردیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به بروجن گفت :ما از دل جنگ سرزمین ها را آزاد کردیم، ایران یک قدرت بازدارنده است ما تهدید را تبدیل به فرصت کردیم.
به گزارش خبرنگار جهانبین دکتر محسن رضایی در سفر به چهارمحال و بختیاری در نخستین گردهمایی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در بروجن، با بیان این که دشمن امروز از راه تحریم اقتصادی قصد فشار به ایران رادارد گفت: امروز هم جهاد اقتصای داریم وباید با همکاری ومساعدت تمام دوستان ومردم تحریم را خرد کنیم و دور بیندازیم.

وی با اشاره به انقلاب عظیم تاریخی ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت:در ۳۰۰ سال اخیر پیروزی در برابر رژیم بعثی، تنها پیروزی ایران بوده است.

وی، خطاب به رزمندگان گفت:باید به عهدی که با خدا بستیم پایبند باشیم تا این میراث بزرگ را حفظ کنیم وراه شهدا را ادامه دهیم تا این انقلاب همیشه توانا وپیروز باقی بماند.
در ادامه این همایش، حسین سلامی مسئول سپاه شهرستان بروجن در دوران دفاع مقدس گفت:رزمندگان اگر نجنگیده بودند ما این آرامش را هرگز به دست نمی آوردیم و باید خاطرات آنها همیشه جاودان بماند.

سلامی گفت :سخت ترین زمان برای خانواده ها زمان جنگ بود زیرا از فرزندان خود اطلاع دقیقی نداشتند و عاشقانه در جبهه خدمت می کردند وشیرین ترین زمان هم برای رزمندگان همان دوران بود.

سردار کریم نصر فرمانده تیپ حضرت قمر بنی هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس نیز در این برنامه گفت:یکی از سخت ترین واحدها در آن زمان واحد تخریب بود که دوستان بروجنی در آن فعالیت خوبی داشتند ،رزمندگان بروجن از کسانی بودند که در شکستن خط حضور فعال داشتند و رشادت های آنان هرگز فراموش نمی شود.

استاد گلریز نیز در این برنامه با نوای گرم خود با اجرای چند سرود انقلابی مردم را به وجد آورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۰۰:۲۵

22 Sep 2024