۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۰۰۴۸
در چهار ماه نخست سال جاري:

7 تن چوب قاچاق در اردل کشف و ضبط شد+تصاوير

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل گفت :در چهار ماه نخست سال جاري 7 هزار و 616 کيلوگرم انواع چوب جنگلي و هيزم قاچاق از متخلفان کشف و ضبط شد.
به گزارش جهانبین نیوز، سليمان بهمني رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت:مأموران يگان حفاظت اين اداره در راستاي مقابله با افراد سود جو و قاچاقچيان منابع طبيعي طي هفته هاي گذشته اقدام به اجراي طرح گسترده کنترل و بازرسي شبانه روزي در سطح شهرستان نموده اند .

بهمني اظهار کرد: در اين خصوص هفته گذشته مأموران يگان حفاظت اين اداره پس از هماهنگي با مقام قضائي و با همکاري فرماندهي انتظامي شهرستان طي ايست و بازرسي در منطقه نوترکي و آبسرده يک دستگاه وانت نيسان حامل چوب قاچاق را متوقف کردند .

وي خاطر نشان کرد : در بازرسي از اين خودرو بيش از ۱۶۰۰ کيلوگرم چوب قاچاق درخت جنگلي بلوط کشف و راننده نيز دستگير شد .

بهمني با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضائي جهت طي مراحل قانوني افزود : مأموران يگان حفاظت منابع طبيعي به صورت شبانه روزي و با آمادگي کامل با همکاري نيروي انتظامي و حمايت دستگاه قضائي عرصه را بر متجاوزان و متخلفان تنگ تر خواهند کرد .

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل بيان کرد: طي چهار ماه نخست سال جاري با تلاش شبانه روزي کارکنان اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل ۱۳ مورد محموله ي چوب قاچاق به وزن تقريبي ۷۶۱۶ کيلوگرم در سطح شهرستان کشف و ضبط شده که جرائمي بالغ بر يک ميليارد ريال از سوي مراجع قضايي براي متخلفين صادر گرديده است.

بهمني تصريح کرد: شهروندان اردلي مي‌توانند در صورت مشاهده قطع و حمل چوب با منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان تماس بگيرند و نيروهاي يگان حفاظت را براي حفظ و حراست از منابع طبيعي ياري دهند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۳۹:۴۰

21 Sep 2024