۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۸۹۴۰
در نهمين روز از ماه رمضان صورت گرفت:

توزيع 50 سبد غذايي بين منازمندان مناطق محروم اردل+تصاوير

به مناسبت ماه مبارک رمضان موسسه خيريه باب الحوائج(ع) شهرستان اردل تعداد 50 سبد غذايي را بين اقشار محروم و بي بضاعت شهرستان توزيع کرد .
به گزارش جهانبین نیوز، مهري احمدي مسئول موسسه خيريه باب الحوائج(ع) شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با اشاره به رسالت اين موسسه در حمايت از افرار نيازمند و محروم گفت : يکي از چند کارويژه مهم اين موسسه خيريه تهيه اقلام مصرفي براي محرومين جامعه است که در اين چند سال فعاليت اين موسسه در شهرستان بحمدالله اقدامات موثر و خوبي با همکاري خيرين منطقه رخ داده و سعي کرديم تا با همياري همه مردم غبار محرميت را از اين شهرستان بزداييم .

احمدي افزود: اين سبد کالا شامل اقلام اساسي و مصرفي خانوارها با ارزش ريالي ۴۰ ميليون ريال بوده که بين ۵۰ مددجوي اين موسسه خيريه توزيع شد.

وي اظهار کرد: کمک به هم نوع نيازمند و بهره مندي از توان توانمندان در دستگيري از نيازمندان و ايجاد زمينه مشارکت خيرين و نيکوکاران جامعه در اجراي برنامه هاي عام المنفعه و خيريه از ديگر اهداف اين طرح است.


مسئول موسسه خيريه باب الحوائج(ع) شهرستان اردل گفت:خيرين و نيکوکاران مي توانند کمک هاي انسان دوستانه خود را براي نيازمندان به اين موسسه تحويل يا با شماره ۰۹۱۳۰۰۷۰۲۳۶ تماس حاصل فرمايند.

موسسه خيريه باب الحوائج شهرستان اردل به مدت ۳ سال است که با مديريت خانم مهري احمدي در حال فعاليت مي باشد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۱۸:۴۵

21 Sep 2024