:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حاشيه ها و جلوه هايي از سفر وزير بهداشت به شهر فرادنبه+تصاوير - تصاوير بزرگ | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۸۷۸۷

حاشيه ها و جلوه هايي از سفر وزير بهداشت به شهر فرادنبه+تصاوير

سفر وزير بهداشت به شهر فرادنبه با حاشيه ها و جلوه هايي همراه بود...
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سفر وزير بهداشت به شهر فرادنبه با حاشيه ها و جلوه هايي همراه بود که در ادامه مي خوانيد:

** مردم شهر فرادنبه از ساعت ۱۶:۳۰ منتظر آمدن وزير بهداشت براي افتتاح مرکز جامعه سلامت در اين شهر بودند اما وزير بهداشت با تاخيري طولاني در اين مراسم حاضر شد.

** تعداد صندلي هاي چيده شده جوابگوي شرکت کنندگان اين مراسم نبود به گونه اي که جمع زيادي از مردم در انتظار آمدن وزير مدت ها بر سر پا ايستاده بودند.

** در گوشه اي از مراسم پسر جواني در حال آماده کردن اسفند و دختري کوچک دسته گلي در دست با روبان بنفش آماده استقبال از وزير و هئيت همراه وي بودند؛ طبق رسم مردم اين شهر، گوسفندي نيز براي قرباني جلوي پاي وزير آماده شده بود.

** بنرهايي براي خوش آمد گويي به وزير بهداشت و هيئت همراه وي بر ديوارهاي درمانگاه شهر خودنمايي مي کرد؛ در گوشه اي ديگر از اين مراسم بنري از امام(ره) بر ديوار نصب شده بود.

**جمعي از مردم نيز نامه هايي در دست داشتند تا به وزير بهداشت تحويل دهند و مشکلات و خواسته هاي خود را با دکتر هاشمي در ميان بگذارند.

** پيش از آمدن وزير، دبير کل مجمع خيرين سلامت کشور در اين مراسم حاضر شد و لحظاتي را در انتظار آمدن دکتر هاشمي همراه مردم فرادنبه گذراند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۳۷:۳۱

21 Sep 2024