۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۱۱۰۹۵
همزمان با روز پژوهش؛

نمایشگاه «اشتغال و توسعه کارآفرینی» در شهرکرد افتتاح شد+ عکس

دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی همزمان با سومین روز هفته پژوهش در شهرکرد افتتاح شد.
به گزارش جهانبین، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، معرفی مشاغل و کارآفرینان برتر را از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه اشتغال عنوان کرد.

عنایت‌الله توکلی اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدات و محصولات دانشجویان و کارآموزران برتر دانشگاه علمی کاربردی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه محصولات تولید شده مبتنی بر کار پژوهشی و تحقیقاتی است، تصریح کرد: تمام تولیدات و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بر اساس یک کار خلاقانه شکل گرفته است و اکنون به عنوان یک محصول درآمد زا و اشتغال زا در این نمایشگاه عرضه و معرفی می شود.

توکلی با بیان اینکه تمام مشاغل با امکانات و تجهیزات اندک و محدود ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: تمامی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه به مرحله تولید و اشتغال آفرینی در جامعه رسیده است.

به گفته وی، عمده صاحبان غرفه ها در این نمایشگاه دانشجویان و کارآموزان دانشگاه علمی کاربردی استان هستند که با فرایند صیحیح تولید و اشتغال آفرینی آشنا و اکنون به عنوان کارآفرین در جامعه نقش آفرین هستند.

توکلی با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از طرح های اشتغال زا، تصریح کرد: حمایت و مساعدت های مسئولان از مشاغل و کارآفرینان برتر گام بلند برای پیشرفت و توسعه بیش از پیش استان خواهد بود.

وی از راه اندازی کلینک های اشتغال در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: در این نمایشگاه کارآفرینان و مدرسان برتر حوزه اشتغال و کارآفرینی به افراد جویای کار و مستعد در حوزه اشتغال و تولید مشاوره و راهنمایی ارائه خواهند داد.

توکلی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی اشتغال در حاشیه نمایشکاه افزود: این کارگاه های آموزشی به صاحبان سلایق، جوانان مستعد و جویای کار و آحاد مختلف مردم آموزش و مشاوره خواهد داد.

وی اظهارکرد: پژوهش و تحقیق کاربردی و بنیادی یکی از محور ها و پایه های اصلی اقدامات و فعالیت های دانشگاه علمی کابردی در کشور و استان است.

توکلی با بیان اینکه پژوهش و تحقیق بدون خروجی عملی هیچ تاثیری نخواهد داشت، تصریح کرد: مراکز آموزشی کشور از لحاظ تئوری و نظری آموزش ها و اقدامات مطلولبی را ارائه می دهند اما متاسفانه این آموزش ها هیچ گونه خروجی و بازتاب عملی در جامعه نخواهد داشت.

توکلی پژوهش و تحقیق اشتغال محور را راهگشای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: پژوهش و تحقیقاتی در جامعه منشا اثر و تحول خواهد بود که خروجی آن منجر به تولید و اشتغال در کشور شود که در همین راستا دانشگاه علمی کاربردی گام های موثری در این حوزه برداشته است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی استان اظهار کرد: در این دوره ها فرآیند صحیح تولید و اشتغال آفرینی و ایجاد بازار کار صحیح و سودمند در قالب کلاس های آموزشی به دانشجویان و کارآفرینان ارائه می شود.

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ عصر تا ۲۸ آذر برای بازدید علاقه مندان در محل آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شهرکرد برپاست؛ اختتامیه این نمایشگاه نیز با تجلیل از غرفه های برتر در زوز پنج شنبه برگزار خواهد شد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی قندی
سلام-تاریخ نمایشگاه کارافرینی درسال 93چه زمانی میباشد.برای کارافرینان طرحهای ویژه ای دارم.قندی

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۰۱:۰۳

22 Sep 2024