۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۲۹۷۱۴

بازديد اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس از مناطق گردشگري کوهرنگ + تصاوير

18 نفر از اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي روز گذشته براي بررسي زيرساخت‌هاي توسعه‌اي چهارمحال و بختياري، وارد استان شدند که بلافاصله بعد از استراحت کوتاهي از جاذبه‌هاي کوهرنگ ديدن کردند.
به گزارش جهانبین نیوز، علي کاظمي، نماينده مردم اردل، کوهرنگ، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به سفر اعضاي اين کميسيون به استان چهارمحال و بختياري گفت: که اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوای اسلامی در جریان این سفر بازدیدی هم از شهرستان کوهرنگ و مناطق گردشگري اين شهرستان داشتند.
 
وی ادامه داد: تعدادي از اعضاي کميسيون برنامه از روز گذشته سفري به استان چهارمحال و بختياري داشتند و در دو روز کاري بازديدهايي از پروژه‌هاي عمراني استان داشتند و اطلاعاتي از شرايط استان، پتانسيل‌ها، مسائل و مشکلات موجود بدست آوردند.
 
وي افزود: اعضاي کميسيون در اين سفر به کارگروه‌هاي مختلف تقسيم شدند و در شهرستان‌‌هاي اردل، کيار، کوهرنگ، فارسان و سامان حضور پيدا کردند و با مسئولين و مردم ديدار داشتند.
 
نماينده مردم اردل و فارسان در مجلس با اشاره به برگزاري جلسه اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس با مسئولين استاني و فعالين اقتصادي چهارمحال و بختياري، گفت: در اين سفر در مورد ظرفيت‌هاي گردشگري استان بحث و بررسي‌هايي صورت گرفت؛ به ويژه اينکه در سفر رياست جمهوري چهارمحال و بختیاری به عنوان قطب گردشگري تعريف شده بود و قرار است سند آن نيز در هيات دولت تصويب شود.
 
کاظمي يادآور شد: نتيجه اين بازديدها و ديدارها در جلسه هفته آينده کميسيون برنامه و بودجه مورد جمع‌بندي قرار مي‌گيرد تا ان‌شاءالله در تخصيص اعتبارات استاني نگاه ويژه‌اي به اين استان صورت گيرد.
 
گفتني است: 18 نفر از اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي روز گذشته براي بررسي زيرساخت‌هاي توسعه‌اي چهارمحال و بختياري، وارد استان شدند که بلافاصله بعد از استراحت کوتاهي از جاذبه‌هاي کوهرنگ ديدن کردند.
 
وي بيان داشت: در اين سفر سه روزه، زيرساخت‌هاي گردشگري و فرصت‌هاي اقتصادي استان هم با حضور در شهرستان‌هاي سامان، کوهرنگ، کيار، فارسان و اردل مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
 
نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي تاکید کرد: جذب سرمايه‌گذار براي توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري در استان چهارمحال و بختياري ضرورت دارد.
 
وي عنوان کرد: توسعه زيرساخت‌هاي حوزه گردشگري در اين استان بايد بيش از گذشته مورد توجه بيشتر قرار بگيرد.
 
نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اهميت حوزه گردشگري در افزايش درآمد در سطح استان، ادامه داد: ورود مسافر و گردشگر موجب رونق و توسعه بازار مي‌شود.
 
وي ادامه داد: هم‌اکنون استان چهارمحال و بختياري جذابيت‌هاي تاريخي و طبيعي بسياري در حوزه گردشگري دارد که بايد زمينه معرفي آنها فراهم شود.

عکاس همت بدری فرد
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
  • سفر اعضا کمیسیون برنامه بودجه به کوهرنگ

    سفر اعضا کمیسیون برنامه بودجه به کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۰۰:۵۰

11 May 2024