۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۲۸۵۲

مهم ترين وظيفه روحانيت نگهداشتن مردم در صحنه هاي انقلاب است

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان سامان گفت:مهم ترين وظيفه روحانيت نگهداشتن مردم در صحنه هاي انقلاب است.
مهم ترين وظيفه روحانيت نگهداشتن مردم در صحنه هاي انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمين رضي در گفتگو با سامان ما با اشاره بر اينکه امام خميني در وصيت نامه خود به روحانيون و مراجع وصيت کرده است که در مسائل جامعه از جمله انتخابات رئيس جمهور، وکلاي مجلس و ... حضور داشته باشند و در اين موارد کنار نکشند و از صحنه خارج نشوند، بيان داشت: مهم ترين وظيفه روحانيون به عنوان سرباز امام زمان(عج) نگهداشتن مردم در صحنه هاي انقلاب است، همانگونه که در ابتداي انقلاب روحانيون پشت سر امام راحل بودند.

وي با بيان اينکه روحانيون امروزه بايد قوي تر و بيشتر پشتيبان ولايت باشند، عنوان کرد: در زمان حاضر که دشمنان اسلام و انقلاب مي خواهند به هر قيمتي بين روحانيت و ملت و دولت شکاف ايجاد کنند، بايد اين قشر درجامعه بسيار هوشيار و بيدار عمل کنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان سامان با بيان اينکه ايجاد شکاف بين دولت و مردم و وروحانيون تحقق پيدا نمي کندتا زماني که روحانيون تنها مرجع و حجت سياسي روحانيت ولايت فقيه حضرت ايت الله خامنه باشد و تمام برنامه ها و سخنان روحانيون حول محور ولايت و فرمايشات ولايت فقيه باشد، بيان داشت: بصيرت افزايي از ديگر شرايطي است که روحانيون امروز بايد داشته باشند و بصريت افزايي محقق نمي شود مگر با مطالعه زياد و اگاهي به مسائل روز داخلي و خارجي.

حجت الاسلام و المسلمين رضي با بيان اينکه روحانيت بايد در سخن، بيان و عملش تهذيب اخلاق داشته باشد و مردم را به اخلاق پاک در جامعه دعوت کنند، بيان داشت: جامعه را از آلودگي دور کنند و به کمالات اخلاقي سوق دهند و تمام اينها محقق نمي شود مگر با خود سازي و با خود سازي مي توان يک ملت را نجات داد.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۴۷

29 Dec 2019