۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۲۴۱۸۳
فرماندار شهرستان اردل:

انحراف آب سد بهشت آباد تا پايان سال جاري انجام مي شود

فرماندار شهرستان اردل گفت:عمليات انحراف آب سد بهشت آباد تا پايان سالي جاري انجام مي شود.
انحراف آب سد بهشت آباد تا پايان سال جاري انجام مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جمع مسئولين شهرستان اردل با تبريک به مناسبت هفت دولت وگراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت فرصتي براي اميد آفريني بيشتر براي آحاد مردم جامعه است که در سايه تدبير دولت مردان ،همدلي و همزباني ملت و دولت حاصل شده است.

نوذري به اقدامات دولت در شهرستان اردل اشاره کرد و يادآور شد: خدمات دولت تدبير و اميد در شهرستان با توجه به حجم کارهاي انجام شده در حوزه هاي مختلف قابل تقدير است و امروز شهرستان اردل به همت دولت و استاندار محبوب و پرتلاش درحال توسعه و پيشرفت است.

وي درادامه به مهمترين مطالبه مردم شهرستان اردل اشاره کرد و افزود:دولت تدبير براي توسعه و پيشرفت شهرستان اردل برنامه ريزي هاي کرده و سد بهشت آباد که يکي از مهمترين مطالبات شهرستان است به لطف خدا عمليات انحراف اين پروژه بزرگ و مهم تا پايان سالي جاري انجام مي شود.

فرماندار شهرستان اردل با بيان اينکه براي توسعه شهرستان راهي جزءاحداث سد بهشت آباد نيست افزود:شهرستان اردل با وجود استعدادهاي بالقوه هيچ پيشرفتي ندارد و تنها راه توسعه و پيشرفت اين شهرستان احداث سد بهشت آباد است که انشالله با همت مسئولان اعتبار خوبي که براي اين پروژه در نظر گرفته مي شود به زودي شاهد اشتغال و پيشرفت در شهرستان باشيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۹:۴۸

31 Dec 2019