۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۱۳۴۴۵
امام جمعه کوهرنگ:

شعار امسال مقام معظم رهبری، همگان را به اخلاص جهادی و فرهنگ اصیل ایرانی فراخوانده است

مقام معظم رهبری با سفر به مناطق عملیاتی جنوب، اخلاص جهادی با مدیریت فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را به همه گوشزد کردند.
شعار امسال مقام معظم رهبری، همگان را به اخلاص جهادی و فرهنگ اصیل ایرانی فراخوانده است

امام جمعه کوهرنگ در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به سفر  مقام معظم رهبری به مناطق عملیاتی جنوب گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند و با این سفر همه را به اخلاص جبهه ها و اقتصاد و فرهنگ مقاومتی و جهادی سالهای دفاع مقدس توجه داده اند و آن را بعنوان یک نقشه راه معرفی کرده اند.

                                                                                                                                                                                       به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر،سید شهاب الدین طباطبایی در ادامه افزود: کاروانهای راهیان نور یک حرکت مبارک است که ارتباط همه نسل های بعد از جنگ را با فرهنگ و ارزشهای دوران دفاع مقدس عمیق و ناگسستنی می کند و مسیر نسلهای آینده را روشن می کند.

وی ضمن تجلیل از برگزیدگان جشنواره و نکو داشت شهید علیمردان خان بختیاری،از پیام ارزشمند و افتخار آمیز مقام معظم رهبری به این همایش قدردانی کردند و آن را فصل الخطاب حکیمانه برای نامهربانی های برخی نابخردان نسبت به قوم  ولایتمدار بختیاری دانست و گفت، آنچه که این همایش را چندین برابر ارزشمند می کند پیام مقام معظم رهبری است.

طباطبایی در پایان تاکید کرد: با پاسداشت حرمت ایام سوگواری فاطمیه از همه هئیات مذهبی و مردم خواستند تا در این ایام مراسمات عزاداری را با شکوه و در شان مقام آن حضرت (س) برگزار کنند. 
انتهای خبر/ح

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۲:۱۸

29 Dec 2019