۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۲۱۶۵
رئيس مرکز فني وحرفه اي فارسان گفت:

آموزش بیش از 1000 نفر از جوانان جوياي کار در شهرستان فارسان

رئيس مرکز فني وحرفه اي شهرستان فارسان گفت: تا کنون مرکز شهرستان فارسان 1385 نفر از جوانان جوياي کار ومشتاق جهت آموزش دوره هاي مهارتي را آموزش داده است.
آموزش بیش از 1000 نفر از جوانان جوياي کار در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ علي انصاري در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نامگذاري سال  95 به نام "اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل" اشاره کرد و گفت: با توجه به شعار سال دوره ها را متناسب با نياز بازار و متناسب نياز در شهرستان برگزار مي کنيم تا زمينه ساز اشتغال جوانان باشيم.

وي تصريح کرد: مرکز شهرستان فارسان تاکنون 1385 نفر از جوانان جوياي کار را در قالب 304 هزار نفرساعت در بخش هاي مختلف صنعت، کشاورزي، خدمات، صنايع دستي، فرهنگ، هنر آموزش داده است.

انصاري يادآور شد: اگر بتوانيم نيروي شاغل را بر اساس استاندارد آموزش توانمند كنيم، مي توانيم خدمات، توليدات و محصولات صادراتي با كيفيت ارائه دهيم كه در اين راستا منابع انساني ارزشمندترين نكته كليدي براي تمام بنگاه هاي اقتصادي و غيراقتصادي مي باشد.

وي اظهار داشت: دوره هاي مهارتي ارائه شده  در مراکز ثابت و سيار شهري برگزار  مي گردد و اين دوره ها با همکاري پايگاه هاي بسيج، کميته امداد و دوره هايي در سطح روستا در قالب سيار روستايي و عشايري و دوره هايي در بخش صنايع  و کارخانجات در سطح شهرستان برگزار گرديده است.

وي، نقش آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي را در کاهش معضل بيکاري موثر دانست و گفت: اگر مي‌خواهيم بيکاري کاهش يابد بايد زمينه توسعه مهارت آموزي و آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي را براي جوانان گسترش دهيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۹:۵۲

9 Jan 2020