۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۲۳۸۷۶

انتقاد شديد نماينده مردم شهرکرد از شايعه پراکني در باره نامزدهاي احتمالي مجلس

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس از برخي شايعه سازي ها در باره نامزدهاي انتخاباتي و نمايندگان فعلي مجلس انتقاد کرد.
انتقاد شديد نماينده مردم شهرکرد از شايعه پراکني در باره نامزدهاي احتمالي مجلس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سيد سعيد زمانيان در نشست شوراي ادراي شهرستان شهرکرد گفت: برخي افراد يا مسولان استان، در محافل و جلسات کاري و خصوصي خود زبان شايعه سازي در باره نمايندگان اخير مجلس و بحث ورود آن ها به نامزدي انتخابات سخن باز مي کنند که در شان جايگاه آنان نيست.

زمانيان افزود:کساني که لب به شايعه پراکني و ايجاد تفرقه انتخاباتي مي کنند، بي تقوايي را پيشه کرده اند و در محضر خداوند بايد پاسخگو باشند.

وي با اشاره به اينکه با توهين کنندگان و کساني که با نشر اکاذيب و شايع سازي انتخاباتي در مورد نامزدهاي احتمالي ، جو جامعه و فضاي فکري افراد را مغشوش مي کنند، به شدت برخورد خواهد نمود، از مسولان ارشد استان هم خواست تا در اين خصوص برخورد هاي لازم را انجام دهند.

فرماندار اسبق شهرستان شهرکرد ادامه داد: چرا در سطح استان با مسولاني که از منابع و تجهيزات بيت المال براي اهداف سياسي و شخصي خود استفاده مي کنند، برخورد نمي شود؟

وي ادامه داد: در اين خصوص ضمن تشکر از مسولان انتظامي استان، به نيروي انتظامي هم تذکراتي در اين خصوص داده شده است تا با متخلفين و هتاکان به حريم شخصي و اجتماعي مسولان تذکراتي داده شده است.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۴:۴۶

2 Mar 2020