۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۲۲۳۳۵
مدیر سازمان بسيج دانش آموزي استان:

تربيت دانش آموزان متعهد و انقلابي وظيفه اصلي سازمان هاي دانش آموزي است

وظيفه عمده سازمان بسيج دانش آموزي، تربيت دانش آموزاني متعهد به نظام و انقلاب و پيش بردن اهداف اسلامي در مدارس کشور است.
تربيت دانش آموزان متعهد و انقلابي وظيفه اصلي سازمان هاي دانش آموزي است
به گزارش جهانبین نیوز نقل از بام ايران خبر، علی نظري مدیر سازمان بسيج دانش آموزي استان چهارمحال و بختیاری، در همايش فرزانگان و پيشتازان دانش آموزي چهارمحال و بختياري با اشاره به هفدهمین سالروز تاسیس این سازمان، تربیت اسلامی دانش آموزان و هدایت آنان در انتخاب های معنوی و رفتاری صحیح را از جمله مهمترین برنامه های سازمان دانش آموزی عنوان کرد.

نظری افزود: از آنجا که دانش آموزان چراغ راه آینده مملکت اسلامی ما هستند، بایستی برای متخلق کردن آنان به اخلاق پسندیده، کشف استعدادهای فردی و اجتماعی و اتخاذ برنامه های کوتاه و بلند مدت در مدیریت اجتماعی آنان بیش از هر چیز تلاش نمود.

وی، شعار این سازمان را "همدلی، همفکری و همکاری" عنوان کرد و بیان داشت: دانش آموزان در ابعاد مختلف اجتماعی، مذهبی و علمی در این سازمان ساماندهی و برای اداره امور کشور در آینده از دوران دانش آموزی آشنا و آماده می شوند.

ريس سازمان بسيج دانش آموزي استانتعداد دانش آموزان فرزانه و پیشتاز در استان را دوهزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد:نظام تعلیم و تربیت کشور با کشف استعداد ها و تربیت جوانان و نوجوانان از دوران دانش آموزی سعی بر آن دارد تا سهمی در شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی از طریق مدارس داشته باشد.

نظری هدف از برگزاری همایش فرزانگان و پيشتازان دانش آموزي امروز را تجلیل از برترین های دانش آموزی و گرامی داشت سالروز تاسیس این سازمان در کمیته انقلاب فرهنگی برشمرد.

به گزارش بام ایران خبر، در همایش تشکل های دانش آموزی، فرزانگان و پیشتازان استان بیش از دو هزار دانش آموز حضور داشتند.


انتهای پیام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۲:۲۷

10 Jan 2020