۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۲۳۴۱۳
در شهرستان سامان/

راهپيمايي روز قدس در سه نقطه برگزار مي شود

فرماندار شهرستان سامان از برگزاري راهپيمايي روز قدس در سه نقطه در سطح این شهرستان خبر داد.
راهپيمايي روز قدس در سه نقطه برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، سعيد صالحي در نشست هماهنگي برنامه ريزي روز قدس با اشاره بر اينکه در تقويم روزجهاني قدس ۲۶ تيزماه درج شده است و از انجا که ممکن است در بعضي از کشور ها اسلامي عيد فطر اعلام و ماه رويت شود، اظهار داشت: شوراي هماهنگي با مراجع عظام و انديشمندان و مسئولين روز جهاني قدس جمعه ۱۹ تير ماه اعلام شده است و بر همين اساس در شهر سامان راهپيمايي راس ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۱۹ تير ماه برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه راهپيمايي در سه نقطه در شهرستان سامان در سامان، هوره و مارکده برگزار مي شود، عنوان کرد: مسير راهپيمايي در سامان از حيسنه صاحب الزمانبه سمت بلوار ولي عصر، ميدان مرکزي، خيابان شهيد جعفر زاده، چهار راه قدس، ميدان بسيج و مصلي نماز جمعه است.

صالحي با بيان اينکه مسير راهپيمايي در روستاي هوره از بانک کشاورزي به سمت گلزار شهداء و روستاي مارکده از دبستان شهيد کلانتري به سمت پايگاه بسيج است.


امام جمعه شهر سامان با اشاره بر اينکه روز قدس زوز حضور مردم با استکبار ستيزي دانست و خواستار حضور با شکوه مردم به ويژه مسئولين در اين مراسم معنوي شد بيان داشت: شرکت احاد مردم در راهپيمايي روز قدس خنثي کننده توطئه هاي دشمنان و حفظ ارزش هاي ديني و حمايت از مظلومان فلسطين است .

محسن ملک پور بيان داشت: همان طور که شب هاي قدر از منزلت و جايگاه ويژه اي در بين مسلمانان حاکم است براي روز جهاني قدس نيز بايد قدمي برداشت و هر چه با شکوه تر در اين راهپيمايي شرکت نمود چرا که اين راهپيمايي دشمن شکن يکي از نمادهايي است که با مشرکان بايد مبارزه نمود.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۱:۰۹

2 Jan 2020