کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهرستان سامان/

راهپيمايي روز قدس در سه نقطه برگزار مي شود

14 تير 1394 ساعت 14:05

فرماندار شهرستان سامان از برگزاري راهپيمايي روز قدس در سه نقطه در سطح این شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، سعيد صالحي در نشست هماهنگي برنامه ريزي روز قدس با اشاره بر اينکه در تقويم روزجهاني قدس ۲۶ تيزماه درج شده است و از انجا که ممکن است در بعضي از کشور ها اسلامي عيد فطر اعلام و ماه رويت شود، اظهار داشت: شوراي هماهنگي با مراجع عظام و انديشمندان و مسئولين روز جهاني قدس جمعه ۱۹ تير ماه اعلام شده است و بر همين اساس در شهر سامان راهپيمايي راس ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۱۹ تير ماه برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه راهپيمايي در سه نقطه در شهرستان سامان در سامان، هوره و مارکده برگزار مي شود، عنوان کرد: مسير راهپيمايي در سامان از حيسنه صاحب الزمانبه سمت بلوار ولي عصر، ميدان مرکزي، خيابان شهيد جعفر زاده، چهار راه قدس، ميدان بسيج و مصلي نماز جمعه است.

صالحي با بيان اينکه مسير راهپيمايي در روستاي هوره از بانک کشاورزي به سمت گلزار شهداء و روستاي مارکده از دبستان شهيد کلانتري به سمت پايگاه بسيج است.


امام جمعه شهر سامان با اشاره بر اينکه روز قدس زوز حضور مردم با استکبار ستيزي دانست و خواستار حضور با شکوه مردم به ويژه مسئولين در اين مراسم معنوي شد بيان داشت: شرکت احاد مردم در راهپيمايي روز قدس خنثي کننده توطئه هاي دشمنان و حفظ ارزش هاي ديني و حمايت از مظلومان فلسطين است .

محسن ملک پور بيان داشت: همان طور که شب هاي قدر از منزلت و جايگاه ويژه اي در بين مسلمانان حاکم است براي روز جهاني قدس نيز بايد قدمي برداشت و هر چه با شکوه تر در اين راهپيمايي شرکت نمود چرا که اين راهپيمايي دشمن شکن يکي از نمادهايي است که با مشرکان بايد مبارزه نمود.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 23413

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23413/راهپيمايي-روز-قدس-سه-نقطه-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir