۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۲۹۹۷۵
رئيس تبليغات اسلامي اردل:

امر به معروف ونهي ازمنکراولويت اول مبلغين است

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: امر به معروف و نهي ازمنکر از اولويت‌هاي مهم تبليغ در جامعه امروزي است و مبلغين بايد به اين مهم ديني توجه خاصي داشته باشند.
امر به معروف ونهي ازمنکراولويت اول مبلغين است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در جلسه پيگيري مشکلات روحانيون مستقر و هجرت شهرستان که با حضور دهياران، بخشداري و فرمانداري برگزار شد با بيان اولويت‌هاي تبليغي مبلغين گفت: امر به معروف و نهي ازمنکر از اولويت‌هاي مهم تبليغ در جامعه امروزي است و مبلغين بايد به اين مهم ديني توجه خاصي داشته باشند.

بهرامي تصريح کرد: احساس نياز در روستاها به روحاني بيشتر از هر زمانی قابل لمس است و پرداختن به مباحثي چون امر به معروف و نهي از منکر، دشمن شناسي، جلوگيري از نحله‌هاي انحرافي، پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي، بيان مضرات ماهواره از اقدامات ومباحث مهم يه طلبه در روستاهاست.

وي با اشاره به آسيب‌هاي اجتماعي بيان داشت: اعتياد بيشتر از هر زمان با حمايت دشمن سلامت جوانان، خانواده‌ها و جامعه را تهديد مي‌کند و وظيفه يک طلبه آگاهي رساندن به مردم ودعوت آنها به برنامه‌هاي مذهبي مسجداست چون که مسجد جامعه را از آلودگي‌هاي پاک و حضور مردم درمساجد سلامت جامع را بيمه مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۶:۵۲

7 Jan 2020