۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۰۸۰۱

بيش از 36 ميليارد ريال به طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در شهرستان لردگان اختصاص يافت

نمايشگاه اقتصاد مقاومتي به منظور ارائه محصولات کارآفرينان بومي به شکل مستقيم در لردگان برپا شد.
بيش از 36 ميليارد ريال به طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي در شهرستان لردگان اختصاص يافت
به گزارش جهانبین نیوز، صالح عباسي مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: در اين نمايشگاه بيش از 10 غرفه از محصولات اقتصاد مقاومتي و مشاغل خانگي با اولويت عرصه هايي که در مدت اخير از وامهاي اقتصاد مقاومتي و خود اشتغالي بسيج سازندگي استفاده کرده اند تشکيل شد.

عباسي در آيين افتتاحيه اين نمايشگاه گفت: امروز رسالت سنگيني براي حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي بر عهده همه ماست که بخشي از آن به حوزه هاي اقتصادي باز مي گردد.

مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه لردگان در ادامه تاکيد کرد: بايد از حداقل امکانات براي ارتقاي سطح اقتصاد مقاومتي استفاده کنيم چرا که اقتصاد مقاومتي مورد توجه و تأکيد مقام معظم رهبري در راستاي پيشرفت سطح توليدات داخلي قرار دارد.

وي در پايان ضمن قدرداني از مسئولين اجراي اين نمايشگاه با تاکيد بر تداوم طرح هاي اقتصاد مقاومتي به برنامه هاي بسيج براي گسترش اين طرح ها گفت: در طول سال 94 مبلغ بيش از 22 ميليارد ريال و در سال 95 تاکنون 14 ميليارد و پانصد ميليون ريال وام با درصد کم به متقاضيان جهت پيشبرد اهداف اقتصاد مقاومتي پرداخت شد .
گفتني است اين نمايشگاه به همت بسيج سازندگي ناحيه مقاومت شهرستان لردگان در هفته دفاع مقدس با حضور ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان و جمعي از مسئولين اين شهرستان در سالن ورزشي حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب (س) لردگان افتتاح شد.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۹:۲۳

1 Jan 2020