کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم زمان با سراسر کشور:

زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه فجر اسلام شهرکرد نواخته شد

12 بهمن 1395 ساعت 12:07

هم‌ زمان با آغاز ايام الله دهه فجر صبح امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، مشاور امور بانوان و خانواده در استاندار، فرماندار شهرکرد، مديرکل آموزش و پرورش و اعضاي شوراي شهر شهرکرد زنگ انقلاب به صورت نمادين در مدرسه فجر اسلام نواخته شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ بهروز اميدي مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در حاشيه مراسم نمادين نواخته شدن زنگ انقلاب اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگيان در دوران پيروي انقلاب، دفاع مقدس و در حفظ و تداوم نظام و انقلاب نقش مؤثري را ايفا کرده‌اند.

وي افزود: برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي در هزار مدرسه، برگزاري مسابقات مقاله نويسي و انشاء با موضوع امر به معروف و نهي از منکر، برگزاري جشن‌هاي دانش‌آموزي، تجليل از فرهنگيان نمونه سرپرست خانوار، برگزاري تريبون آزاد و پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب و دستاوردهاي آن از مهم‌ترين برنامه‌هاي ايام الله دهه فجر در مدارس استان است.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با اشاره به ۱۵ سال دوري امام خميني(ره) از ميهن اسلامي بيان کرد: دهه فجر يادآور روز‌هاي خون، شور و نشاط است، در چنين روزهايي بعد از سال‌ها ظلم و شکنجه و بعد از ۱۵ سال تبعيد امام به کشورهاي مختلف امام خميني(ره) به ميهن اسلامي بازگشت و آغاز طوفنده‌اي شد تا انقلاب شکوهنمد اسلامي را رغم زند.

اميدي خاطرنشان کرد: خيلي از انسان‌ها سال‌هاي خوب عمرشان را در زندان گذراندن و به رهبري يک فقيه که همه او را به عنوان يک سياست‌مدار بزرگ مي‌شناختند براي پيروزي انقلاب اسلامي تلاش کردند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 32986

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32986/زنگ-انقلاب-مدرسه-دخترانه-فجر-اسلام-شهرکرد-نواخته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir