۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۲۹۸۶
هم زمان با سراسر کشور:

زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه فجر اسلام شهرکرد نواخته شد

هم‌ زمان با آغاز ايام الله دهه فجر صبح امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، مشاور امور بانوان و خانواده در استاندار، فرماندار شهرکرد، مديرکل آموزش و پرورش و اعضاي شوراي شهر شهرکرد زنگ انقلاب به صورت نمادين در مدرسه فجر اسلام نواخته شد.
زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه فجر اسلام شهرکرد نواخته شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ بهروز اميدي مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در حاشيه مراسم نمادين نواخته شدن زنگ انقلاب اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگيان در دوران پيروي انقلاب، دفاع مقدس و در حفظ و تداوم نظام و انقلاب نقش مؤثري را ايفا کرده‌اند.

وي افزود: برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي در هزار مدرسه، برگزاري مسابقات مقاله نويسي و انشاء با موضوع امر به معروف و نهي از منکر، برگزاري جشن‌هاي دانش‌آموزي، تجليل از فرهنگيان نمونه سرپرست خانوار، برگزاري تريبون آزاد و پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب و دستاوردهاي آن از مهم‌ترين برنامه‌هاي ايام الله دهه فجر در مدارس استان است.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با اشاره به ۱۵ سال دوري امام خميني(ره) از ميهن اسلامي بيان کرد: دهه فجر يادآور روز‌هاي خون، شور و نشاط است، در چنين روزهايي بعد از سال‌ها ظلم و شکنجه و بعد از ۱۵ سال تبعيد امام به کشورهاي مختلف امام خميني(ره) به ميهن اسلامي بازگشت و آغاز طوفنده‌اي شد تا انقلاب شکوهنمد اسلامي را رغم زند.

اميدي خاطرنشان کرد: خيلي از انسان‌ها سال‌هاي خوب عمرشان را در زندان گذراندن و به رهبري يک فقيه که همه او را به عنوان يک سياست‌مدار بزرگ مي‌شناختند براي پيروزي انقلاب اسلامي تلاش کردند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۳۳

1 Jan 2020