کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سالگرد شهداي گمنام دانشگاه/

روايتگري حسن با خرد در دانشگاه آزاد شهرکرد

14 آبان 1396 ساعت 12:24

فرمانده و روايتگر دوران دفاع مقدس، سردار حسن باخرد در دانشگاه آزاد شهرکرد روايتگري کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ همزمان با ايام صفر و اربعين سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، نهمين سالگرد تدفين پنج شهيد گمنام و يادواره شهداي مدافع حرم باحضور مسئولين استاني، هيأت رئيسه دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجويان به همت معاونت دانشجويي فرهنگي، بسيج کارکنان، بسيج دانشجويي و جامعه اسلامي دانشجويان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد در حاشيه اين مراسم معنوي گفت: شهدا ستارگان پرفروغ هدايت و معرفت هستند که به دنبال نام و نشان نبودند و خالصانه از ميهن اسلامي خود دفاع کردند و تا ابد در مسير تاريخ دست مشتاقان معرفت را براي نيل به رستگاري و سعادت مي گيرند.



دکتر عبدالله قاسمي پيربلوطي هدف از برگزاري چنين برنامه هايي در دانشگاه آزاد اسلامي را ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين دانشجويان بويژه نسل جوان عنوان کرد و افزود: ما هرچه داريم از شهداست، امنيت و آسايش و راحتي و تحصيل در دانشگاه ها را از شهدايي داريم که درس و تحصيل خود را در دانشگاه ها رها کردند و به جبهه هاي حق عليه باطل شتافتند و جان شيرين خود را فداي امنيت و آرامش امروز ما کردند.

وي اظهار داشت: گمنام بودن يکي از ويژگي‌هاي انسان هاي وارسته است که خالصانه جان خود را براي حفظ سرزمين و ناموسشان در طبق اخلاص گذاشتند.


سخنراني و خاطره گويي توسط فرمانده و روايتگر دوران دفاع مقدس، سردار حسن باخرد، مداحي ذاکر اهل بيت همراه باسينه زني توسط حاج مرتضي طاهري، اهداي لوح سپاس از طرف رئيس دانشگاه و باحضور سردار اکبري فرمانده سپاه قمر بني هاشم استان چهارمحال و بختياري به شش خانواده شهيد مدافع حرم استان، اجراي مارش و عطرافشاني قبور مطهر شهدا از جمله برنامه هاي اين مراسم معنوي بود.




گفتني است پيکر مطهر ۵ شهيد گمنام، چهارم آبان ۱۳۸۷ با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و دانشگاهيان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 36963

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36963/روايتگري-حسن-خرد-دانشگاه-آزاد-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir