۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۳۶۹۶۳
در سالگرد شهداي گمنام دانشگاه/

روايتگري حسن با خرد در دانشگاه آزاد شهرکرد

فرمانده و روايتگر دوران دفاع مقدس، سردار حسن باخرد در دانشگاه آزاد شهرکرد روايتگري کرد.
روايتگري حسن با خرد در دانشگاه آزاد شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ همزمان با ايام صفر و اربعين سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، نهمين سالگرد تدفين پنج شهيد گمنام و يادواره شهداي مدافع حرم باحضور مسئولين استاني، هيأت رئيسه دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجويان به همت معاونت دانشجويي فرهنگي، بسيج کارکنان، بسيج دانشجويي و جامعه اسلامي دانشجويان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد در حاشيه اين مراسم معنوي گفت: شهدا ستارگان پرفروغ هدايت و معرفت هستند که به دنبال نام و نشان نبودند و خالصانه از ميهن اسلامي خود دفاع کردند و تا ابد در مسير تاريخ دست مشتاقان معرفت را براي نيل به رستگاري و سعادت مي گيرند.



دکتر عبدالله قاسمي پيربلوطي هدف از برگزاري چنين برنامه هايي در دانشگاه آزاد اسلامي را ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين دانشجويان بويژه نسل جوان عنوان کرد و افزود: ما هرچه داريم از شهداست، امنيت و آسايش و راحتي و تحصيل در دانشگاه ها را از شهدايي داريم که درس و تحصيل خود را در دانشگاه ها رها کردند و به جبهه هاي حق عليه باطل شتافتند و جان شيرين خود را فداي امنيت و آرامش امروز ما کردند.

وي اظهار داشت: گمنام بودن يکي از ويژگي‌هاي انسان هاي وارسته است که خالصانه جان خود را براي حفظ سرزمين و ناموسشان در طبق اخلاص گذاشتند.


سخنراني و خاطره گويي توسط فرمانده و روايتگر دوران دفاع مقدس، سردار حسن باخرد، مداحي ذاکر اهل بيت همراه باسينه زني توسط حاج مرتضي طاهري، اهداي لوح سپاس از طرف رئيس دانشگاه و باحضور سردار اکبري فرمانده سپاه قمر بني هاشم استان چهارمحال و بختياري به شش خانواده شهيد مدافع حرم استان، اجراي مارش و عطرافشاني قبور مطهر شهدا از جمله برنامه هاي اين مراسم معنوي بود.




گفتني است پيکر مطهر ۵ شهيد گمنام، چهارم آبان ۱۳۸۷ با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و دانشگاهيان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۵:۳۱

27 Dec 2019