کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل کارخانه کیمیاگران تغذیه در چهارمحال وبختیاری:

صادرات 500 تن خوراک آبزیان از چهارمحال وبختیاری

15 اسفند 1397 ساعت 8:26

مدیرعامل کارخانه کیمیاگران تغذیه از انعقاد قرارداد و ثبت سفارش صادرات 500 تن خوراک آبزیان این استان به کشورهای عراق و ترکیه در روزهای پایانی سال جاری خبر داد.


دبیر رضایی مدیرعامل کارخانه کیمیاگران  تغذیه در گفت وگو با جهانبین نیوز،  از انعقاد قرارداد و ثبت سفارش صادرات 500 تن خوراک آبزیان این استان به کشورهای عراق و ترکیه در روزهای پایانی سال جاری خبر داد.

رضایی از تغذیه صادرات این میزان خوراک آبزیان از یک واحد تولیدی شهرک صنعتی شهرکرد تا پایان سال جاری را یادآور شد و گفت: کیفیت محصول تولیدی موجب بازارپسندی این محصولات در خارج از ایران شده‌ است.

وی، رونق صدور مواد غذایی سالم و مشتری پسند استان در خارج از کشور را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و اشتغالزایی عنوان کرد.

رضایی با اشاره به تولید و تامین 40 درصدی خوراک آبزیان کشور در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در صورت شناسایی بازارهای هدف این محصول، افزایش ظرفیت تولید این ماده خوراکی آبزی تا دو برابر ظرفیت می شود.

مدیرعامل کارخانه کیمیاگران تغذیه تصریح کرد: بزرگترین واحد تولید خوراک آبزیان خاورمیانه در شهرک صنعتی شهرکرد با 6 خط تولید در 2 واحد مجزا فعال است که روزانه 450 تن انواع خوراک آبزیان سردآبی و گرم‌آبی را تولید می‌کند.

لازم به ذکر است چهارمحال و بختیاری با تولید سالانه بیش از 24 هزار تن ماهی سردابی رتبه نخست پرورش ماهی قزل آلای کشور را دارد.

انتهای‌پیام/1022ج
 


کد مطلب: 41508

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41508/صادرات-500-تن-خوراک-آبزیان-چهارمحال-وبختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir