۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۴۱۵۰۸
مدیرعامل کارخانه کیمیاگران تغذیه در چهارمحال وبختیاری:

صادرات 500 تن خوراک آبزیان از چهارمحال وبختیاری

مدیرعامل کارخانه کیمیاگران تغذیه از انعقاد قرارداد و ثبت سفارش صادرات 500 تن خوراک آبزیان این استان به کشورهای عراق و ترکیه در روزهای پایانی سال جاری خبر داد.
صادرات 500 تن خوراک آبزیان از چهارمحال وبختیاری
دبیر رضایی مدیرعامل کارخانه کیمیاگران  تغذیه در گفت وگو با جهانبین نیوز،  از انعقاد قرارداد و ثبت سفارش صادرات 500 تن خوراک آبزیان این استان به کشورهای عراق و ترکیه در روزهای پایانی سال جاری خبر داد.

رضایی از تغذیه صادرات این میزان خوراک آبزیان از یک واحد تولیدی شهرک صنعتی شهرکرد تا پایان سال جاری را یادآور شد و گفت: کیفیت محصول تولیدی موجب بازارپسندی این محصولات در خارج از ایران شده‌ است.

وی، رونق صدور مواد غذایی سالم و مشتری پسند استان در خارج از کشور را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و اشتغالزایی عنوان کرد.

رضایی با اشاره به تولید و تامین 40 درصدی خوراک آبزیان کشور در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در صورت شناسایی بازارهای هدف این محصول، افزایش ظرفیت تولید این ماده خوراکی آبزی تا دو برابر ظرفیت می شود.

مدیرعامل کارخانه کیمیاگران تغذیه تصریح کرد: بزرگترین واحد تولید خوراک آبزیان خاورمیانه در شهرک صنعتی شهرکرد با 6 خط تولید در 2 واحد مجزا فعال است که روزانه 450 تن انواع خوراک آبزیان سردآبی و گرم‌آبی را تولید می‌کند.

لازم به ذکر است چهارمحال و بختیاری با تولید سالانه بیش از 24 هزار تن ماهی سردابی رتبه نخست پرورش ماهی قزل آلای کشور را دارد.

انتهای‌پیام/1022ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۳۶

30 Dec 2019