کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال وبختياري:

مسئولان نسبت به جذب سهمیه استان در تسهیلات اشتغال روستایی کوشا باشند

9 اسفند 1397 ساعت 8:57

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مسئولان نسبت به جذب سهمیه استان در تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر اقدامات لازم را انجام دهند و برای تسریع در تحقق این امر کوشا باشند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی در شامگاه چهارشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمادگی استان به منظور جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف،  اظهار کرد:  لازم است که تمام رسته ها و رشته های مرتبط با تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی در استان برای مردم معرفی شود و  مسئولان اجرایی استان به منظور  آگاهی بخشی عمومی در بهره مندی از شرایط تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی نسبت به اطلاع رسانی گسترده و نشست های هم اندیشی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

عباسی  خاطرنشان کرد :  اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ودستگاه های اجرایی زیربط  در استان برای اطلاع رسانی در راستای جذب تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به حضور فرمانداران، مدیران و یا معاونان مربوطه ، در نشست های تخصصی و جلسات توجیهی و تصمیم گیری تاکید کرد و گفت: این نشست ها با هدف آگاهی بخشی گسترده و عمومی در خصوص جذب تسهیلات اشتغالزایی است و حضور تمام مدیران اجرایی و فرمانداران در این نشست ها الزامی است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست، افزود: سهمیه این استان در تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی 3 هزار و 58 میلیارد ریال بوده که از این مبلغ تاکنون 2 هزار و 607 میلیارد ریال مصوب و یکهزار و 729 میلیارد ریال به متقاضیان  پرداخت شد.

انتهای پیام/1029ج
 


کد مطلب: 41463

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41463/مسئولان-نسبت-جذب-سهمیه-استان-تسهیلات-اشتغال-روستایی-کوشا-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir