۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۱۴۶۳
استاندار چهارمحال وبختياري:

مسئولان نسبت به جذب سهمیه استان در تسهیلات اشتغال روستایی کوشا باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مسئولان نسبت به جذب سهمیه استان در تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر اقدامات لازم را انجام دهند و برای تسریع در تحقق این امر کوشا باشند.
مسئولان نسبت به جذب سهمیه استان در تسهیلات اشتغال روستایی کوشا باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی در شامگاه چهارشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمادگی استان به منظور جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف،  اظهار کرد:  لازم است که تمام رسته ها و رشته های مرتبط با تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی در استان برای مردم معرفی شود و  مسئولان اجرایی استان به منظور  آگاهی بخشی عمومی در بهره مندی از شرایط تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی نسبت به اطلاع رسانی گسترده و نشست های هم اندیشی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

عباسی  خاطرنشان کرد :  اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ودستگاه های اجرایی زیربط  در استان برای اطلاع رسانی در راستای جذب تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به حضور فرمانداران، مدیران و یا معاونان مربوطه ، در نشست های تخصصی و جلسات توجیهی و تصمیم گیری تاکید کرد و گفت: این نشست ها با هدف آگاهی بخشی گسترده و عمومی در خصوص جذب تسهیلات اشتغالزایی است و حضور تمام مدیران اجرایی و فرمانداران در این نشست ها الزامی است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست، افزود: سهمیه این استان در تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و اشتغال روستایی 3 هزار و 58 میلیارد ریال بوده که از این مبلغ تاکنون 2 هزار و 607 میلیارد ریال مصوب و یکهزار و 729 میلیارد ریال به متقاضیان  پرداخت شد.

انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۵:۲۵

30 Dec 2019