کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شلمزار:

رفع مشکلات و قاطعيت در برابر بدخواهان کشور بايد سرلوحه اقدامات مسئولان باشد

29 دی 1396 ساعت 15:18

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شلمزار بر اهميت قاطعيت مسئولان کشور در برابر دشمن و رفع مشکلات داخلي تاکيد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار، حجت الاسلام زماني در خطبه اول نماز جمعه شلکمزار بر اهميت تواضع و فروتني تاکيد کرد و گفت: تواضع از صفات پسنديده و نيکوي انسان است و تواضع مي تواند باعث رشد و تعالي انسان مي شود و در برابر تواضع صفت زشت، ناپسند و رذيله بزرگ تکبر وجود دارد.

امام جمعه شلمزار با اشاره به داستان رانده شدن شيطان از درگاه الهي گفت: شيطان به دليل تکبر از مقامي که داشت رانده شد و از مقام بالايش به ورطه سقوط افتاد.

حجت الاسلام در ادامه به اهميت تواضع از ديدگاه قرآن نيز اشاره کرد و گفت: در قرآن صراحتا بيان شده است که بندگان خدا کساني هستند که بر روي زمين با تواضع راه مي روند.

خطيب جمعه شلمزار در پايان خطيبه اول گفت: تواضع و فروتني نشان دهنده اعتقاد و ايمان انسان به خداوند و قيامت است و مداراي با مردم نشان دهنده تواضع و فروتني است.

حجت الاسلام زماني در آغاز خطبه دوم گفت: هيئت حاکمه کاخ سفيد با زياده خواهي براي ايران پيش شرط تعيين مي کنند، اجراي برجام را منوط بهپذيرش شرايط خود عنوان مي کنند و از انجام تعهدات خود در قبال جمهوري اسلامي ايران سرباز مي زندد و پا را از حد و حدود خود فراتر مي نهد اما مسئولان کشور بايد در برابر اين هجمه ها محکم بايستند و با اعتماد به مردم و ايجاد اتحاد کشور کمشت محکمي بر دهان ياوه گويان آمريکايي بکوبند.

وي گفت: مسئولان کشور بايد در برابر دشمنان قاطع و محکم و در برابر مردم و ملت خاشع و متواضع باشند.

امام جمعه شلمزار در ادامه به مساله محيط زيست اشاره کرد و افزود: توجه به محيط زيست به همه توصيه مي شود. نبايد با رها کردن زباله ها محيط زندگي خودمان را به دست خودکمان آلوده و نابود کنيم، اميدواريم رحمت الهي شامل حالمان شود و باران رحمت الهي بر اين سرزمين ببارد.

حجت الاسلام زماني در خصوص آسيب هاي فضاي مجازي و اهميت توجه به کنترل فضاي مجازي و خانواده ها نيز گفت: فضاي مجازي آينده کشورمان را هدف گرفته است و بايد مردم و مسئولان در اين زمينه با چشم باز تمهيدات لازم را بيانديشند.

وي در پايان جان باختن و شهادت ملوانان کشتي سانچي را تسليت گفت و ضمن گرامي داشت ياد و خاطره ۱۶شهيد آتش نشان حادثه پلاسکو با خانواده شهداي کشتي سانچي و حادثه پلاسکو ابراز همدردي کرد.
انتهای پیام/1027ج/580ک


کد مطلب: 38109

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38109/رفع-مشکلات-قاطعيت-برابر-بدخواهان-کشور-بايد-سرلوحه-اقدامات-مسئولان-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir