۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۸۱۰۹
امام جمعه شلمزار:

رفع مشکلات و قاطعيت در برابر بدخواهان کشور بايد سرلوحه اقدامات مسئولان باشد

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شلمزار بر اهميت قاطعيت مسئولان کشور در برابر دشمن و رفع مشکلات داخلي تاکيد کرد.
رفع مشکلات و قاطعيت در برابر بدخواهان کشور بايد سرلوحه اقدامات مسئولان باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار، حجت الاسلام زماني در خطبه اول نماز جمعه شلکمزار بر اهميت تواضع و فروتني تاکيد کرد و گفت: تواضع از صفات پسنديده و نيکوي انسان است و تواضع مي تواند باعث رشد و تعالي انسان مي شود و در برابر تواضع صفت زشت، ناپسند و رذيله بزرگ تکبر وجود دارد.

امام جمعه شلمزار با اشاره به داستان رانده شدن شيطان از درگاه الهي گفت: شيطان به دليل تکبر از مقامي که داشت رانده شد و از مقام بالايش به ورطه سقوط افتاد.

حجت الاسلام در ادامه به اهميت تواضع از ديدگاه قرآن نيز اشاره کرد و گفت: در قرآن صراحتا بيان شده است که بندگان خدا کساني هستند که بر روي زمين با تواضع راه مي روند.

خطيب جمعه شلمزار در پايان خطيبه اول گفت: تواضع و فروتني نشان دهنده اعتقاد و ايمان انسان به خداوند و قيامت است و مداراي با مردم نشان دهنده تواضع و فروتني است.

حجت الاسلام زماني در آغاز خطبه دوم گفت: هيئت حاکمه کاخ سفيد با زياده خواهي براي ايران پيش شرط تعيين مي کنند، اجراي برجام را منوط بهپذيرش شرايط خود عنوان مي کنند و از انجام تعهدات خود در قبال جمهوري اسلامي ايران سرباز مي زندد و پا را از حد و حدود خود فراتر مي نهد اما مسئولان کشور بايد در برابر اين هجمه ها محکم بايستند و با اعتماد به مردم و ايجاد اتحاد کشور کمشت محکمي بر دهان ياوه گويان آمريکايي بکوبند.

وي گفت: مسئولان کشور بايد در برابر دشمنان قاطع و محکم و در برابر مردم و ملت خاشع و متواضع باشند.

امام جمعه شلمزار در ادامه به مساله محيط زيست اشاره کرد و افزود: توجه به محيط زيست به همه توصيه مي شود. نبايد با رها کردن زباله ها محيط زندگي خودمان را به دست خودکمان آلوده و نابود کنيم، اميدواريم رحمت الهي شامل حالمان شود و باران رحمت الهي بر اين سرزمين ببارد.

حجت الاسلام زماني در خصوص آسيب هاي فضاي مجازي و اهميت توجه به کنترل فضاي مجازي و خانواده ها نيز گفت: فضاي مجازي آينده کشورمان را هدف گرفته است و بايد مردم و مسئولان در اين زمينه با چشم باز تمهيدات لازم را بيانديشند.

وي در پايان جان باختن و شهادت ملوانان کشتي سانچي را تسليت گفت و ضمن گرامي داشت ياد و خاطره ۱۶شهيد آتش نشان حادثه پلاسکو با خانواده شهداي کشتي سانچي و حادثه پلاسکو ابراز همدردي کرد.
انتهای پیام/1027ج/580ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۵:۱۷

16 Jan 2020