کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري:

ايجاد تغيير از رخوت و روزمرگي در سيستم پیشگیری می کند

7 تير 1396 ساعت 13:26

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري ايجاد تغيير و تحول و بكارگيري افراد مستعد و كوشا و استفاده از تجربيات مديران سابق را از راه كارهاي ارائه خدمات بهتر در هر سازماني عنوان كرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري گفت: نيروي انساني مهمترين پشتوانه يك سازمان است و در يك سازمان با بهترين و مجهزترين سيستم ها بدون نيرو كارآمد و تلاشگر موفقيتي حاصل نخواهد شد.

محسن درخشان افزود: همچنين موفقيت يك سازمان وابسته به ميزان رضايتمندي پرسنل و دريافت كنندگان خدمات آن مجموعه مي باشد، لذا مديران با توجه به اين اصول مهم نسبت به برنامه ريزي جهت انجام وظايف محوله و مديريت مجموعه خود اقدام نمايند.

درخشان در ادامه اين مراسم با تقدير از تمامي كساني كه با قبول مسئوليت در دانشگاه در پيش برد اهداف اين مجموعه بزرگ و كمك به ارتقاء سطح سلامت جامعه و ارائه خدمات درماني به بيماران متحمل زحمات فراوان شده و عملكرد موثري داشته اند افزود: فعاليت در بخش درمان و حوزه اي كه متفاوت از ساير بخش هاي مجموعه است نيازمند تلاش مضاعف و خستگي ناپذير و دقت و حساسيت بالايي است.

معاون درمان دانشگاه تصريح كرد: حوزه درمان به واسطه تعامل و خدمت رساني به بيماران همواره مستعد ايجاد شرايط خاص و بحراني است لذا مديريت اين حوزه از اهميت بالايي برخوردار است.

درخشان با اشاره به استفاده از تكنولوژي هاي ارتباطي نوين و امكان استفاده از فضاي مجازي براي ارسال سريع تصاوير و اطلاعات از دور دست ترين نقاط و در حساس ترين شرايط، بر حساسيت فعاليت در حوزه درمان افزوده و كار را براي مسئولين و پرسنل در مراكز ارائه دهنده خدمات درماني سخت تر كرده است.

وي، صيانت از حقوق شهروندان، احترام به حقوق آنان و ارائه بهترين خدمات را از وظايف پرسنل مجموعه برشمرد و اظهار اميدواري كرد: تك تك شاغلين در اين حوزه براي آشنايي كافي با حساسيت و مسائل كاري حوزه خود كوشا باشند.

معاون درمان دانشگاه، ايجاد تغيير و تحول و بكارگيري افراد مستعد و كوشا و استفاده از تجربيات مديران سابق را از راه كارهاي ارائه خدمات بهتر در هر سازماني عنوان كرد و افزود: ايجاد تغيير موجب پيشگيري از رخوت و روز مرگي در سيستم مي گردد.

درخشان در ادامه سخنان خود اشاره به بسته هاي خدمتي دولت در قالب برنامه تحول نظام سلامت داشت و خاطرنشان كرد: اين برنامه با هدف بهبود و ارتقاء خدمات در حوزه هاي مختلف به ويژه درمان به اجرا گذاشته شد و ضمن ارتقاء كيفيت خدمات و كاهش پرداختي از جيب بيماران مهمترين هدف نظام سلامت يعني رضايتمندي مردم را به دنبال داشت.

وي تصريح كرد: با در نظر گرفتن تمامي نقط ضعف اين برنامه و تلاش براي اصلاح نواقص آن، مي توان از برنامه تحول نظام سلامت بعنوان يكي از موفق ترين كليدهاي دولت تدبير و اميد ياد كرد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35154

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35154/ايجاد-تغيير-رخوت-روزمرگي-سيستم-پیشگیری-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir