۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۵۱۵۴
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري:

ايجاد تغيير از رخوت و روزمرگي در سيستم پیشگیری می کند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري ايجاد تغيير و تحول و بكارگيري افراد مستعد و كوشا و استفاده از تجربيات مديران سابق را از راه كارهاي ارائه خدمات بهتر در هر سازماني عنوان كرد.
ايجاد تغيير از رخوت و روزمرگي در سيستم پیشگیری می کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري گفت: نيروي انساني مهمترين پشتوانه يك سازمان است و در يك سازمان با بهترين و مجهزترين سيستم ها بدون نيرو كارآمد و تلاشگر موفقيتي حاصل نخواهد شد.

محسن درخشان افزود: همچنين موفقيت يك سازمان وابسته به ميزان رضايتمندي پرسنل و دريافت كنندگان خدمات آن مجموعه مي باشد، لذا مديران با توجه به اين اصول مهم نسبت به برنامه ريزي جهت انجام وظايف محوله و مديريت مجموعه خود اقدام نمايند.

درخشان در ادامه اين مراسم با تقدير از تمامي كساني كه با قبول مسئوليت در دانشگاه در پيش برد اهداف اين مجموعه بزرگ و كمك به ارتقاء سطح سلامت جامعه و ارائه خدمات درماني به بيماران متحمل زحمات فراوان شده و عملكرد موثري داشته اند افزود: فعاليت در بخش درمان و حوزه اي كه متفاوت از ساير بخش هاي مجموعه است نيازمند تلاش مضاعف و خستگي ناپذير و دقت و حساسيت بالايي است.

معاون درمان دانشگاه تصريح كرد: حوزه درمان به واسطه تعامل و خدمت رساني به بيماران همواره مستعد ايجاد شرايط خاص و بحراني است لذا مديريت اين حوزه از اهميت بالايي برخوردار است.

درخشان با اشاره به استفاده از تكنولوژي هاي ارتباطي نوين و امكان استفاده از فضاي مجازي براي ارسال سريع تصاوير و اطلاعات از دور دست ترين نقاط و در حساس ترين شرايط، بر حساسيت فعاليت در حوزه درمان افزوده و كار را براي مسئولين و پرسنل در مراكز ارائه دهنده خدمات درماني سخت تر كرده است.

وي، صيانت از حقوق شهروندان، احترام به حقوق آنان و ارائه بهترين خدمات را از وظايف پرسنل مجموعه برشمرد و اظهار اميدواري كرد: تك تك شاغلين در اين حوزه براي آشنايي كافي با حساسيت و مسائل كاري حوزه خود كوشا باشند.

معاون درمان دانشگاه، ايجاد تغيير و تحول و بكارگيري افراد مستعد و كوشا و استفاده از تجربيات مديران سابق را از راه كارهاي ارائه خدمات بهتر در هر سازماني عنوان كرد و افزود: ايجاد تغيير موجب پيشگيري از رخوت و روز مرگي در سيستم مي گردد.

درخشان در ادامه سخنان خود اشاره به بسته هاي خدمتي دولت در قالب برنامه تحول نظام سلامت داشت و خاطرنشان كرد: اين برنامه با هدف بهبود و ارتقاء خدمات در حوزه هاي مختلف به ويژه درمان به اجرا گذاشته شد و ضمن ارتقاء كيفيت خدمات و كاهش پرداختي از جيب بيماران مهمترين هدف نظام سلامت يعني رضايتمندي مردم را به دنبال داشت.

وي تصريح كرد: با در نظر گرفتن تمامي نقط ضعف اين برنامه و تلاش براي اصلاح نواقص آن، مي توان از برنامه تحول نظام سلامت بعنوان يكي از موفق ترين كليدهاي دولت تدبير و اميد ياد كرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۲:۵۳

8 Jan 2020