کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري:

حضور مردم در روز قدس نور اميد را در دل مستضعفان جهان روشن می کند

1 تير 1396 ساعت 16:05

سرپرست دانشگاه علوم پزشکي گفت: حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس بدون شك نور اميد را در دل مستضعفان جهان روشن كرده و نشانگر حمايت معنوي از همه آزادي خواهان در سراسر جهان براي پايان دادن به حكومت غاصبان و ظالمان مي باشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، از مردم فهيم و هميشه در صحنه استان به ويژه اعضاي هيات علمي، كاركنان و دانشجويان اين دانشگاه براي حضور حماسي در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت بعمل آورد.

دكتر ارسلان خالدي فر، ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات هم استانيان اظهار داشت: حضور مردم انقلابي براي دفاع از مظلوميت فلسطين اشغالي در روز قدس نماد آزادي خواهي و اتحاد و همبستگي ملتي است كه همواره جنايات مدعيان حقوق بشر و دموكراسي را به گوش جهانيان رسانده اند.

وي با بيان اينكه، كشور ايران همواره پرچمدار جنبش هاي اسلامي و الهام بخش بيداري و حضور در صحنه مسلمانان جهان بوده و هست افزود: مردم شريف استان چهارمحال و بختياري و جامعه دانشگاهيان و فرهيختگان اين استان نيز همچون سال هاي گذشته با حضور مثال زدني شان در جمعه آخر ماه مبارك رمضان، خشم و انزجار خود از سلطه گران و مستكبران را به گوش جهانيان خواهند رساند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکي تصريح كرد: حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس بدون شك نور اميد را در دل مستضعفان جهان روشن كرده و نشانگر حمايت معنوي از همه آزادي خواهان در سراسر جهان براي پايان دادن به حكومت غاصبان و ظالمان مي باشد.

خالدي فر در پايان اظهار داشت: اينجانب به نوبه خود از اساتيد، دانشجويان و كاركنان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد دعوت مي نمايم با حضور در راهپيمايي اين روز بزرگ ضمن دفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي ايران، شهدا و امام (ره) و تجديد ميثاق با رهبر فرزانه انقلاب حمايتشان از مسلمانان بي دفاع فلسطين را به جهانيان اعلام نمايند.


انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 35078

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35078/حضور-مردم-روز-قدس-نور-اميد-دل-مستضعفان-جهان-روشن-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir