۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۳۵۰۷۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري:

حضور مردم در روز قدس نور اميد را در دل مستضعفان جهان روشن می کند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکي گفت: حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس بدون شك نور اميد را در دل مستضعفان جهان روشن كرده و نشانگر حمايت معنوي از همه آزادي خواهان در سراسر جهان براي پايان دادن به حكومت غاصبان و ظالمان مي باشد.
حضور مردم در روز قدس نور اميد را در دل مستضعفان جهان روشن می کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، از مردم فهيم و هميشه در صحنه استان به ويژه اعضاي هيات علمي، كاركنان و دانشجويان اين دانشگاه براي حضور حماسي در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت بعمل آورد.

دكتر ارسلان خالدي فر، ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات هم استانيان اظهار داشت: حضور مردم انقلابي براي دفاع از مظلوميت فلسطين اشغالي در روز قدس نماد آزادي خواهي و اتحاد و همبستگي ملتي است كه همواره جنايات مدعيان حقوق بشر و دموكراسي را به گوش جهانيان رسانده اند.

وي با بيان اينكه، كشور ايران همواره پرچمدار جنبش هاي اسلامي و الهام بخش بيداري و حضور در صحنه مسلمانان جهان بوده و هست افزود: مردم شريف استان چهارمحال و بختياري و جامعه دانشگاهيان و فرهيختگان اين استان نيز همچون سال هاي گذشته با حضور مثال زدني شان در جمعه آخر ماه مبارك رمضان، خشم و انزجار خود از سلطه گران و مستكبران را به گوش جهانيان خواهند رساند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکي تصريح كرد: حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس بدون شك نور اميد را در دل مستضعفان جهان روشن كرده و نشانگر حمايت معنوي از همه آزادي خواهان در سراسر جهان براي پايان دادن به حكومت غاصبان و ظالمان مي باشد.

خالدي فر در پايان اظهار داشت: اينجانب به نوبه خود از اساتيد، دانشجويان و كاركنان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد دعوت مي نمايم با حضور در راهپيمايي اين روز بزرگ ضمن دفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي ايران، شهدا و امام (ره) و تجديد ميثاق با رهبر فرزانه انقلاب حمايتشان از مسلمانان بي دفاع فلسطين را به جهانيان اعلام نمايند.


انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۷:۱۸

30 Dec 2019