کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست اعضاء احياء ستاد زکات شهرستان کيارمطرح شد:

زکات هديه مومنان توانمند به مومنان نيازمند است/بايد زکات و آثار آن بيشتر به مردم معرفي شود

11 خرداد 1396 ساعت 9:36

ستاد احياء زکات شهرستان کيار با حضور اعضاء اين ستاد و همچنين جمعي از عامان زکات شهرستان کيار در کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان تشکيل جلسه داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار صبح سه شنبه نشست ستاد احياء زکات شهرستان کيار با حضور ائمه جمعه شلمزار و گهرو، فرماندار کيار، بخشدار بخش مرکزي کيار و جمعي از مديران ادارات عضو اين ستاد همچون جهاد کشاورزي، کميته امداد، بهزيستي و... و همچنين جمعي از کشاورزان، باغداران و عاملان زکات در روستاها برگزار شد.

در اين نشست امام جمعه شلمزار گفت: زکات فطره عيدانه اي است که از دست مومنان توانمند بدست مومنان نيازمند مي رسد که اميدواريم در عيد سعيد فطر امسال اين واجب الهي مورد توجه مومنان واقع شود و بيش از پيش از آن استقبال نمايند.

وي با تاکيد بر رعايت اصول و توزيع جمع آوري زکات توسط عاملان و متصديان زکات گفت: عاملان زکات توجه کنند زکات فطره سادات و زکات فطره عوام مخلوط نشود و هر کدام بدست اهل خود برسد.

در ادامه اين نشست دقايقي نيز بخشدار بخش مرکزي کيار در خصوص اهميت زکات و توجه بدان مطالبي را يادآور شد و گفت: تقويت باورهاي ديني، معرفي آثار زکات در زندگي و معرفي زکات با بهره گيري از رسانه هاي عمومي مي تواند نقش موثري در فراگيري زکات داشته باشد و همه ي تلاش مان بايد در اين سمت و سو قرار گيرد که بتوانيم زکات را آنگونه که هست به مردم معرفي نمائيم و منتظر بروز آثار مثبت آن باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 34781

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34781/زکات-هديه-مومنان-توانمند-نيازمند-بايد-آثار-بيشتر-مردم-معرفي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir