۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۳۴۷۸۱
در نشست اعضاء احياء ستاد زکات شهرستان کيارمطرح شد:

زکات هديه مومنان توانمند به مومنان نيازمند است/بايد زکات و آثار آن بيشتر به مردم معرفي شود

ستاد احياء زکات شهرستان کيار با حضور اعضاء اين ستاد و همچنين جمعي از عامان زکات شهرستان کيار در کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان تشکيل جلسه داد.
زکات هديه مومنان توانمند به مومنان نيازمند است/بايد زکات و آثار آن بيشتر به مردم معرفي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار صبح سه شنبه نشست ستاد احياء زکات شهرستان کيار با حضور ائمه جمعه شلمزار و گهرو، فرماندار کيار، بخشدار بخش مرکزي کيار و جمعي از مديران ادارات عضو اين ستاد همچون جهاد کشاورزي، کميته امداد، بهزيستي و... و همچنين جمعي از کشاورزان، باغداران و عاملان زکات در روستاها برگزار شد.

در اين نشست امام جمعه شلمزار گفت: زکات فطره عيدانه اي است که از دست مومنان توانمند بدست مومنان نيازمند مي رسد که اميدواريم در عيد سعيد فطر امسال اين واجب الهي مورد توجه مومنان واقع شود و بيش از پيش از آن استقبال نمايند.

وي با تاکيد بر رعايت اصول و توزيع جمع آوري زکات توسط عاملان و متصديان زکات گفت: عاملان زکات توجه کنند زکات فطره سادات و زکات فطره عوام مخلوط نشود و هر کدام بدست اهل خود برسد.

در ادامه اين نشست دقايقي نيز بخشدار بخش مرکزي کيار در خصوص اهميت زکات و توجه بدان مطالبي را يادآور شد و گفت: تقويت باورهاي ديني، معرفي آثار زکات در زندگي و معرفي زکات با بهره گيري از رسانه هاي عمومي مي تواند نقش موثري در فراگيري زکات داشته باشد و همه ي تلاش مان بايد در اين سمت و سو قرار گيرد که بتوانيم زکات را آنگونه که هست به مردم معرفي نمائيم و منتظر بروز آثار مثبت آن باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۴:۱۴

28 Dec 2019