کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيگيرها نتيجه داد/

بدليل تعميرات سيستم روشنايي تونل الغدير؛ محدوديت هاي ترافيکي محور بروجن - لردگان اعلام شد

سایت خبری سلام لردگان , 11 ارديبهشت 1396 ساعت 10:47

محدوديت هاي ترافيکي محور بروجن-لردگان بدليل تعميرات سيستم روشنايي تونل 'الغدير' در اين محور اعلام شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ صبح ديروز (يکشنبه) در پي گزارش پايگاه خبري سلام لردگان مبني بر نارضايتي مسافران و رانندگان از وضعيت سيستم روشنايي در تونل الغدير لردگان مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي اقدام به تعميرات سيستم روشنايي اين تونل نمودند.

منوچهر سلمان زاده، مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي چهارمحال و بختياري گفت: با هدف تعميرات سيستم روشنايي تونل الغدير در محدوده کيلومتر 121 در مسير بروجن - لردگان، دهم و يازدهم ارديبهشت جاري محدوديت هاي ترافيکي در اين محور اعمال مي شود.

سلمان زاده اظهار کرد: ترافيک عبوري از سمت لردگان به بروجن با رعايت ايمني از داخل تونل و ترافيک از سمت بروجن به لردگان براي خودروهاي سواري از جاده کنارگذر تونل انجام مي شود.

وي با بيان اينکه تردد براي کاميون و تريلر با زمانبدي و به صورت نوبتي از داخل تونل انجام مي شود، افزود: مسير جايگزين براي اين محور در زمان تعميرات براي خودروهاي سواري از محور لردگان- ناغان - شهرکرد است.

مسير ارتباطي بروجن - لردگان به سمت استان خوزستان از جاده هاي ترانزيتي و پرتردد کشور است که روزانه حدود 20 هزار خودرو سبک و سنگين در اين محور تردد مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /630ل


کد مطلب: 34304

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34304/بدليل-تعميرات-سيستم-روشنايي-تونل-الغدير-محدوديت-هاي-ترافيکي-محور-بروجن-لردگان-اعلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir