۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۳۴۳۰۴
پيگيرها نتيجه داد/

بدليل تعميرات سيستم روشنايي تونل الغدير؛ محدوديت هاي ترافيکي محور بروجن - لردگان اعلام شد

محدوديت هاي ترافيکي محور بروجن-لردگان بدليل تعميرات سيستم روشنايي تونل 'الغدير' در اين محور اعلام شد.
بدليل تعميرات سيستم روشنايي تونل الغدير؛ محدوديت هاي ترافيکي محور بروجن - لردگان اعلام شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ صبح ديروز (يکشنبه) در پي گزارش پايگاه خبري سلام لردگان مبني بر نارضايتي مسافران و رانندگان از وضعيت سيستم روشنايي در تونل الغدير لردگان مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي اقدام به تعميرات سيستم روشنايي اين تونل نمودند.

منوچهر سلمان زاده، مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي چهارمحال و بختياري گفت: با هدف تعميرات سيستم روشنايي تونل الغدير در محدوده کيلومتر 121 در مسير بروجن - لردگان، دهم و يازدهم ارديبهشت جاري محدوديت هاي ترافيکي در اين محور اعمال مي شود.

سلمان زاده اظهار کرد: ترافيک عبوري از سمت لردگان به بروجن با رعايت ايمني از داخل تونل و ترافيک از سمت بروجن به لردگان براي خودروهاي سواري از جاده کنارگذر تونل انجام مي شود.

وي با بيان اينکه تردد براي کاميون و تريلر با زمانبدي و به صورت نوبتي از داخل تونل انجام مي شود، افزود: مسير جايگزين براي اين محور در زمان تعميرات براي خودروهاي سواري از محور لردگان- ناغان - شهرکرد است.

مسير ارتباطي بروجن - لردگان به سمت استان خوزستان از جاده هاي ترانزيتي و پرتردد کشور است که روزانه حدود 20 هزار خودرو سبک و سنگين در اين محور تردد مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۵:۳۴

28 Dec 2019