کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان؛

انتخابات ما هميشه مظهر وحدت ملى و عزت ملى بوده است/ مسئولان كشور بايد با مردم همراه باشند

سایت خبری سلام لردگان , 25 فروردين 1396 ساعت 16:26

مشاركت در انتخابات، يكى از اساسى‌ترين مسائل است و حضور مردم براى پيشرفت و صيانت كشور لازم است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي امروز نماز جمعه لردگان گفت: تحقق شعار سال که از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري گرديد تنها راه آن توليد و ايجاد اشتغال و رسيدن به خود کفائي است.

وي افزود: يکي از شغل هايي که خداوند به آن توجه و اهميت مي دهد، شغل کشاورزي است و شغل کشاورزي، حلال ترين و با برکت ترين شغل است.

حل همه مشکلات در اقتصاد مقاومتى‌ است

انصاري افزود: اگر ما بخواهيم مشكل ركود، توليد داخلى، مسأله بيكارى، گرانى را مهار كنيم، علاج همه اين‌ها در مجموعه مقاومت اقتصادى و اقتصاد مقاومتى گنجانده شده است. اقتصاد مقاومتى شامل همه اين‌ها است.

مسئولان كشور بايد با مردم همراه باشند

امام جمعه لردگان، در بخش ديگر سخنان خود گفت: شايسته آن است كه مسئولان كشور نيز مانند مردم مقاوم و صبور و پرتلاش و در برابر دشمنى‌ها راسخ و استوار باشند، مسئولان نظام اسلامى بايد به تبعيت از رهبر شجاع ملت ايران در اين مسير ايستادگى كنند و نشان دهند كه در برابر دشمن با كار و تلاش خستگى‌ناپذير مى‌شود كارهاى در ظاهر نشدنى را نيز به سرانجام رساند.

انتخابات ما  هميشه مظهر وحدت ملى و عزت ملى بوده است

انصاري گفت: حضور مردم پاى صندوقهاى رأى هميشه نشانه‌ حضور مردم در صحنه و آگاهى آن‌ها و رأى آن‌ها به نظام جمهورى اسلامى تلقى مي‌شود.

وي افزود: مشاركت، يكى از اساسى‌ترين مسائل است، حضور مردم براى پيشرفت و صيانت كشور لازم است.

انصاري به برخي از شاخص‌ها و ويژگي هاى دولت شايسته اشاره داشت و گفت: ‌ معتقد به ارزش‌هاى انقلابى، دولت عزتمند، کارآمد، دولت جهادي، دولت پرنشاط، تحول آفرين، شايسته سالار، مردمي و خدمتگذار، شجاع دربرابر دشمن از شاخصه هاي است که يک دولت شايسته بايد داشته باشد.

وي در خصوص انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت : درست انتخاب کردن و از روي وجدان راي دادن نه از روي قوم گرائي و فاميل گرائي و باند و دسته گرائي اگر شايسته است و توانائي اداره کردن را دارد به او راي دهيد اگر ندارد نبايد وجدان خود را زير پا بگذاريم و به کسي راي دهيم که توانائي و مديريت لازم را ندارد.

امام جمعه لردگان گفت: معيارهاي انتخاب اصلح، مسلمان باشد، خدا ترس باشد، طرفدار دين اسلام و حامي او باشد، به نماز توجه خاص داشته باشد، ساده زيست باشد، تجملگرا نباشد، رفاه طلب نباشد، پشتکار داشته باشد، طراح و بلند همت باشد، در مقابل دشمن شجاع باشد، با ظالم و تجاوزگر مبارزه کند، اهل چاپلوسي و سخن چين نباشد، انتقام جو نباشد و با مردم باشد.

حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در پايان ضمن تسليت درگذشت عالم مجاهد و ابوالشهيد مرحوم آيت‌الله باريك‌بين گفت:آيت‌الله‌ هادى باريك‌بين نماينده سابق ولى فقيه در استان قزوين و از ائمه جمعه با سابقه، روحاني انقلابى و خدوم كشور، در هفته‌اى كه گذشت دارفانى را وداع گفت، ايشان بيش از سه دهه مسئوليت خطير نمايندگى ولى فقيه در استان و امامت جمعه قزوين را به‌عهده داشت و از مبارزان و فعالان دوران انقلاب بود. اين مرد مبارز و خدوم به‌سبب عفونت ريه و تقليل هوشيارى در بخش آى سى يوى يكى از بيمارستان‌هاى قزوين بسترى بود كه صبح روز شنبه ۱۹ فروردين‌ماه درگذشت.

انتهاي پيام1026ج /630 ل


کد مطلب: 34076

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34076/انتخابات-هميشه-مظهر-وحدت-ملى-عزت-بوده-مسئولان-كشور-بايد-مردم-همراه-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir