۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۳۴۰۷۶
امام جمعه لردگان؛

انتخابات ما هميشه مظهر وحدت ملى و عزت ملى بوده است/ مسئولان كشور بايد با مردم همراه باشند

مشاركت در انتخابات، يكى از اساسى‌ترين مسائل است و حضور مردم براى پيشرفت و صيانت كشور لازم است.
انتخابات ما هميشه مظهر وحدت ملى و عزت ملى بوده است/ مسئولان كشور بايد با مردم همراه باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي امروز نماز جمعه لردگان گفت: تحقق شعار سال که از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري گرديد تنها راه آن توليد و ايجاد اشتغال و رسيدن به خود کفائي است.

وي افزود: يکي از شغل هايي که خداوند به آن توجه و اهميت مي دهد، شغل کشاورزي است و شغل کشاورزي، حلال ترين و با برکت ترين شغل است.

حل همه مشکلات در اقتصاد مقاومتى‌ است

انصاري افزود: اگر ما بخواهيم مشكل ركود، توليد داخلى، مسأله بيكارى، گرانى را مهار كنيم، علاج همه اين‌ها در مجموعه مقاومت اقتصادى و اقتصاد مقاومتى گنجانده شده است. اقتصاد مقاومتى شامل همه اين‌ها است.

مسئولان كشور بايد با مردم همراه باشند

امام جمعه لردگان، در بخش ديگر سخنان خود گفت: شايسته آن است كه مسئولان كشور نيز مانند مردم مقاوم و صبور و پرتلاش و در برابر دشمنى‌ها راسخ و استوار باشند، مسئولان نظام اسلامى بايد به تبعيت از رهبر شجاع ملت ايران در اين مسير ايستادگى كنند و نشان دهند كه در برابر دشمن با كار و تلاش خستگى‌ناپذير مى‌شود كارهاى در ظاهر نشدنى را نيز به سرانجام رساند.

انتخابات ما  هميشه مظهر وحدت ملى و عزت ملى بوده است

انصاري گفت: حضور مردم پاى صندوقهاى رأى هميشه نشانه‌ حضور مردم در صحنه و آگاهى آن‌ها و رأى آن‌ها به نظام جمهورى اسلامى تلقى مي‌شود.

وي افزود: مشاركت، يكى از اساسى‌ترين مسائل است، حضور مردم براى پيشرفت و صيانت كشور لازم است.

انصاري به برخي از شاخص‌ها و ويژگي هاى دولت شايسته اشاره داشت و گفت: ‌ معتقد به ارزش‌هاى انقلابى، دولت عزتمند، کارآمد، دولت جهادي، دولت پرنشاط، تحول آفرين، شايسته سالار، مردمي و خدمتگذار، شجاع دربرابر دشمن از شاخصه هاي است که يک دولت شايسته بايد داشته باشد.

وي در خصوص انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت : درست انتخاب کردن و از روي وجدان راي دادن نه از روي قوم گرائي و فاميل گرائي و باند و دسته گرائي اگر شايسته است و توانائي اداره کردن را دارد به او راي دهيد اگر ندارد نبايد وجدان خود را زير پا بگذاريم و به کسي راي دهيم که توانائي و مديريت لازم را ندارد.

امام جمعه لردگان گفت: معيارهاي انتخاب اصلح، مسلمان باشد، خدا ترس باشد، طرفدار دين اسلام و حامي او باشد، به نماز توجه خاص داشته باشد، ساده زيست باشد، تجملگرا نباشد، رفاه طلب نباشد، پشتکار داشته باشد، طراح و بلند همت باشد، در مقابل دشمن شجاع باشد، با ظالم و تجاوزگر مبارزه کند، اهل چاپلوسي و سخن چين نباشد، انتقام جو نباشد و با مردم باشد.

حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در پايان ضمن تسليت درگذشت عالم مجاهد و ابوالشهيد مرحوم آيت‌الله باريك‌بين گفت:آيت‌الله‌ هادى باريك‌بين نماينده سابق ولى فقيه در استان قزوين و از ائمه جمعه با سابقه، روحاني انقلابى و خدوم كشور، در هفته‌اى كه گذشت دارفانى را وداع گفت، ايشان بيش از سه دهه مسئوليت خطير نمايندگى ولى فقيه در استان و امامت جمعه قزوين را به‌عهده داشت و از مبارزان و فعالان دوران انقلاب بود. اين مرد مبارز و خدوم به‌سبب عفونت ريه و تقليل هوشيارى در بخش آى سى يوى يكى از بيمارستان‌هاى قزوين بسترى بود كه صبح روز شنبه ۱۹ فروردين‌ماه درگذشت.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۰:۲۹

15 Jan 2020