کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي:

از بيکاري جوانان خسته شدم

22 بهمن 1395 ساعت 13:44

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: از پيگيري مطالبات مردمي نیستم، اما از بيکاري جوانان خسته شدم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، علي کاظمي باباحيدري نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در جمع مردم ولايتمدار شهرستان اردل در راهپيمايي ۲۲ بهمن ضمن تبريک به مناسبت سي و هشتمين پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و تقدير و تشکر از امت اسلامي ايران و مردم غيور پايتخت بختياري در راهپيمايي با شکوه ۲۲ بهمن گفت: مردم سرافراز ايران اسلامي امروز با حضور حداکثري خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن پاسخي دندان شکن به استکبار جهاني دادند و بار ديگر با آرمان هاي امام راحل و شهداي والامقام تجديد بيعت کردند.

کاظمي با اشاره به دغدغه هاي جوانان امروز در جامعه و به خصوص مناطق محروم شهرستان اردل افزود: بايد به شهرستان اردل توجه ويژه اي شود چراکه اين منطقه جوانان زيادي بيکار دارد و اين مورد براي ما تحملش است.

وي ادامه داد: از اينکه پيگري مطالبات مردمي هستم و در تلاشم تا خواسته هاي آنان برطرف شود خسته نشدم، از بيکاري جوانان خسته شدم و تمام تلاشم رفع بيکاري در اين منطقه است.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در پايان به برخي از مطالبات مردم شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: تکميل جاده گورميزه، آب رساني به دشت اردل و ديناران، رفع مشکلات آب اشاميدني منطقه ميانکوه و اغاز به کار پروژه فاضلاب از مهمترين مطالبت مردم بوده که براي تمامي اين پروژه جلسات پي در پي وزرا داشتيم و انشالله اعتبار خوبي براي تکميل اين پروژه تخصيص داده مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 33204

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33204/بيکاري-جوانان-خسته-شدم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir