۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۳۲۰۴
نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي:

از بيکاري جوانان خسته شدم

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: از پيگيري مطالبات مردمي نیستم، اما از بيکاري جوانان خسته شدم.
از بيکاري جوانان خسته شدم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، علي کاظمي باباحيدري نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در جمع مردم ولايتمدار شهرستان اردل در راهپيمايي ۲۲ بهمن ضمن تبريک به مناسبت سي و هشتمين پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و تقدير و تشکر از امت اسلامي ايران و مردم غيور پايتخت بختياري در راهپيمايي با شکوه ۲۲ بهمن گفت: مردم سرافراز ايران اسلامي امروز با حضور حداکثري خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن پاسخي دندان شکن به استکبار جهاني دادند و بار ديگر با آرمان هاي امام راحل و شهداي والامقام تجديد بيعت کردند.

کاظمي با اشاره به دغدغه هاي جوانان امروز در جامعه و به خصوص مناطق محروم شهرستان اردل افزود: بايد به شهرستان اردل توجه ويژه اي شود چراکه اين منطقه جوانان زيادي بيکار دارد و اين مورد براي ما تحملش است.

وي ادامه داد: از اينکه پيگري مطالبات مردمي هستم و در تلاشم تا خواسته هاي آنان برطرف شود خسته نشدم، از بيکاري جوانان خسته شدم و تمام تلاشم رفع بيکاري در اين منطقه است.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در پايان به برخي از مطالبات مردم شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: تکميل جاده گورميزه، آب رساني به دشت اردل و ديناران، رفع مشکلات آب اشاميدني منطقه ميانکوه و اغاز به کار پروژه فاضلاب از مهمترين مطالبت مردم بوده که براي تمامي اين پروژه جلسات پي در پي وزرا داشتيم و انشالله اعتبار خوبي براي تکميل اين پروژه تخصيص داده مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۲۴

18 Jan 2020