کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير صنايع کشاورزي سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري:

سردخانه 6 هزار تني صنعتي دومداره فرادنبه بهره برداري مي‌شود

21 بهمن 1395 ساعت 10:59

مدير صنايع کشاورزي سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با ايام الله دهه مبارک فجرسردخانه 6 هزار تني بخش خصوصي ناحيه صنعتي فرادنبه به بهره‌برداري مي‌رسد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر؛ مهندس طهمورث فتاحي مدير صنايع کشاورزي سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري با اشاره اهميت حفظ و نگهداري از محصولات کشاورزي اظهار کرد: به منظور حفظ و نگهداري محصولات کشاورزي، سردخانه ۶ هزار تني در شهرستان بروجن افتتاح و به‌ بهره‌برداري مي‌رسد.

وي، با اشاره به صرف اعتباري بالغ‌بر ۵۰ ميليارد ريال براي ساخت و تکميل پروژه، افزود: اين سردخانه درزميني به مساحت ۴ هزار متر مربع و زيربناي ۲۱۲۰ مترمربع احداث گرديد و گفت: اين سردخانه در مدت يکسال ساخته شده و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداري خواهد رسيد.

فتاحي ،ميزان اشتغال‌زايي اين طرح را هشت نفر اعلام کرد و بيان داشت: با توجه به اينکه استان در توليد محصولات کشاورزي داراي جايگاه مناسبي در کشور است به منظور نگهداري و جلوگيري از کاهش کيفيت اين محصولات سردخانه ۶ هزار تني چندمنظوره ساخته شده است.

مدير صنايع کشاورزي استان، خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختياري از ظرفيت‌هاي بالقوه در بخش کشاورزي و زراعت و باغباني، سرمايه‌گذاري در بخش صنايع تبديلي برخوردار است، اقلامي از جمله ميوه و سيب زميني، گوشت مرغ و قرمز را مي‌توان در سردخانه‌ها نگهداري کرد.

لازم به يادآوري است، وجود سردخانه‌ها براي تنظيم بازار و رفع نياز مردم در مواقع ضروري بسيار حياتي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 33178

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33178/سردخانه-6-هزار-تني-صنعتي-دومداره-فرادنبه-بهره-برداري-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir