۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۳۱۷۸
مدير صنايع کشاورزي سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري:

سردخانه 6 هزار تني صنعتي دومداره فرادنبه بهره برداري مي‌شود

مدير صنايع کشاورزي سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با ايام الله دهه مبارک فجرسردخانه 6 هزار تني بخش خصوصي ناحيه صنعتي فرادنبه به بهره‌برداري مي‌رسد.
سردخانه 6 هزار تني صنعتي دومداره فرادنبه بهره برداري مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر؛ مهندس طهمورث فتاحي مدير صنايع کشاورزي سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري با اشاره اهميت حفظ و نگهداري از محصولات کشاورزي اظهار کرد: به منظور حفظ و نگهداري محصولات کشاورزي، سردخانه ۶ هزار تني در شهرستان بروجن افتتاح و به‌ بهره‌برداري مي‌رسد.

وي، با اشاره به صرف اعتباري بالغ‌بر ۵۰ ميليارد ريال براي ساخت و تکميل پروژه، افزود: اين سردخانه درزميني به مساحت ۴ هزار متر مربع و زيربناي ۲۱۲۰ مترمربع احداث گرديد و گفت: اين سردخانه در مدت يکسال ساخته شده و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداري خواهد رسيد.

فتاحي ،ميزان اشتغال‌زايي اين طرح را هشت نفر اعلام کرد و بيان داشت: با توجه به اينکه استان در توليد محصولات کشاورزي داراي جايگاه مناسبي در کشور است به منظور نگهداري و جلوگيري از کاهش کيفيت اين محصولات سردخانه ۶ هزار تني چندمنظوره ساخته شده است.

مدير صنايع کشاورزي استان، خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختياري از ظرفيت‌هاي بالقوه در بخش کشاورزي و زراعت و باغباني، سرمايه‌گذاري در بخش صنايع تبديلي برخوردار است، اقلامي از جمله ميوه و سيب زميني، گوشت مرغ و قرمز را مي‌توان در سردخانه‌ها نگهداري کرد.

لازم به يادآوري است، وجود سردخانه‌ها براي تنظيم بازار و رفع نياز مردم در مواقع ضروري بسيار حياتي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۹:۲۴

2 Jan 2020