کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

حماسه 9دي، توطئه هاي دشمنان اسلام را از بين برد

پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان , 30 آذر 1395 ساعت 10:28

امام جمعه لردگان با اشاره به اين که حماسه 9دي سبب تثبيت نظام و انقلاب اسلامي شد، گفت: حماسه 9 دي توطئه هاي دشمنان اسلام را از بين برد و پايه ها و ريشه هاي انقلاب اسلامي را محکم کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام حسن انصاري، امام جمعه لردگان، در جلسه هماهنگي يوم الله 9 دي روز بصيرت و تجديد ميثاق با ولايت در محل سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان گفت: ملت ايران باحضور پرشور خود در صحنه هاي انقلابي هرگز نخواهند گذاشت که دشمن از طريق فتنه و جلوه دادن باطل به جاي حق به اهداف خود برسد.
انصاري افزود: در جريان فتنه سال 88 که دشمنان داخلي و خارجي  دست به دست هم داده بودند تا انقلاب و اسلام ناب ما را زير سوال ببرند و با تفرقه افکني بين امت بر ايران اسلامي لطمه وارد کنند؛ مردم آگاهانه و بنا بر درايت و فرمايشات مقام معظم رهبري و با حضور خود جوش خود در راهپيمايي عظيم و حماسي نهم دي شرکت کردند و حماسه اي تاريخي و ماندگار در جهان آفريدند و نقش فتنه و دشمنان خارجي را در اين نيت شوم برملا ساختند.

وي به برگزاري مراسم مربوط به نهم دي در شهرستان لردگان تاکيد کرد و افزود: لازم است مسئولين و آحاد مردم در شهرستان با همکاري و همياري همديگر نسبت به برگزاري هر چه باشکوه تر مراسم 9 دي تلاش کنند.

امام جمعه لردگان اشاره داشت: به همين مناسبت مراسم يوم الله 9 دي در شهر لردگان روز پنج شنبه 9 دي ماه 95  ساعت 10 صبح در محل مصلاي بزرگ اولي الامر شهر لردگان با حضور سخنران حجت الاسلام پورخاقان برگزار مي شود.

گفتني است مراسم 9 دي در چهار بخش ديگر شهرستان لردگان (منج، فلارد، خانميرزا و سردشت) به ترتيب با حضور سخنرانان حجت الاسلام فرامرزي، حجت الاسلام بخشايش پور امام جمعه فلارد، حجت الاسلام معزي امام جمعه آلوني و حجت الاسلام منصوري در همين روز برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج/630 ل


کد مطلب: 32250

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32250/حماسه-9دي-توطئه-هاي-دشمنان-اسلام-بين-برد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir